Android - hvad er dine ynglings apps?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.061 visninger
35 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Zafir

Mine bedste apps er:

SlideIT som gør at man kan skrive med et helt vildt genialt tastatur
Det kræver lidt øvelse, men det er smart og allerede i starten, får man god hastighed på når man skriver!

http://www.youtube.com/watch?v=229U0ZYPum8

IO shoppinglist - helt simpel app, hvor man kan have forskellige indkøbssedder og ønskeseddeler og lignene og hakke dem af, når man har købt/fået det man mangler.

MP3 cutter
HVor man kan klippe mp3filer og gemme dem som ringetoner direkte.

Uhh og naturligvis:
Wordsmith
Super hyggeligt scrabble spil, hvor man både kan spille mod sine venner og mod andre ude i android universet Helt klart betaligns modellen, man kan få for den nette sum af ca 11 kr

Derudover har jeg hentet 3 forskellige lydbogsafspillere, men jeg har ikke besluttet mig for hvilken én er bedst endnu. De har forskellige gode funktioner, som bookmarks i bøgerne osv... Det er helt genialt... Umiddelbart er der ikke så stor forskel, det er mest UI ting og små forskelligheder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

ulleby

Zafir skriver:

Mine bedste apps er:

SlideIT som gør at man kan skrive med et helt vildt genialt tastatur
Det kræver lidt øvelse, men det er smart og allerede i starten, får man god hastighed på når man skriver!

http://www.youtube.com/watch?v=229U0ZYPum8

IO shoppinglist - helt simpel app, hvor man kan have forskellige indkøbssedder og ønskeseddeler og lignene og hakke dem af, når man har købt/fået det man mangler.

MP3 cutter
HVor man kan klippe mp3filer og gemme dem som ringetoner direkte.

Uhh og naturligvis:
Wordsmith
Super hyggeligt scrabble spil, hvor man både kan spille mod sine venner og mod andre ude i android universet Helt klart betaligns modellen, man kan få for den nette sum af ca 11 kr

Derudover har jeg hentet 3 forskellige lydbogsafspillere, men jeg har ikke besluttet mig for hvilken én er bedst endnu. De har forskellige gode funktioner, som bookmarks i bøgerne osv... Det er helt genialt... Umiddelbart er der ikke så stor forskel, det er mest UI ting og små forskelligheder...

Fik min første mobil med mulighed for  android igår og har ikke en meter forstand på det endnu - er sat tilbage i tiden. Men er sikker på jeg nok skal vokse med opgaven

Anmeld

26. januar 2011

NoName

ulleby skriver:

Fik min første mobil med mulighed for  android igår og har ikke en meter forstand på det endnu - er sat tilbage i tiden. Men er sikker på jeg nok skal vokse med opgaven

Du er ikke alene på den konto....

jeg har haft min i et par uger nu, men har stadig ikke turdet (staves) bevæge mig ind i android markedet...

Anmeld

26. januar 2011

betski

De apps jeg bruger mest er nok

TV2 Nyhedderne

Meebo IM

Facebook (naturligvis

Maps

c:geo (rigtig sjovt og så får man motion samtidig - smart

Nummeruglen

Movies

File manager

Og så en masse spil selvfølgelig.

Jeg er så glad for min Android telefon. Det bedste køb

Anmeld

26. januar 2011

Halbschön

Uuh... Min sidste dag som android-tilhænger, i morgen hedder det iPhone!

HandcentSMS - et andet smsprogram end det der i forvejen ligger på telefonen.. Det er fantastisk, og meget hurtigere end det der oprindeligt er på telefonen..

Scandinavian Keyboard - tastatur med æøå, uden at man selv skal ind og finde det hver gang man skriver (QWERTY-tastatur)

Danish dictionary - Dansk ordbog der fungerer perfekt med ovenstående. Mange gode danske ord - bedre end den originale på telefonen.

Advanced Task Killer - God widget der "killer" alle programmerne, så de ikke bruger så meget strøm..

Busogtog - alle DKs trafikselskaber, rejseplanen osv samlet i en app, fantastisk hvis man ofte er bruger af offentlig transport

BubbleBuster - tidsfordrivsspil så det basker

Facebook - kan ganske enkelt ikke undværes

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

ulleby skriver:

Jeg har haft min i 2 uger Men er nok også en aaaaaaaaaaaaaaaaanelse nørdet hihi...  Så derfor er jeg rimelig hurtigt kommet ind i det.

MEN - jeg vil sige, at jeg syntes det er ret intuitivt. Så det er enkelt at komme ind i med tiden...

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

duddi. skriver:

TV2 Nyhedderne

Meebo IM

Facebook (naturligvis

Maps

Nummeruglen

Movies

File manager

Det der maps halløj, hvad gør det? og hvordan får du motion samtidig? Og hvad er dine ynglings spil... Jeg er SÅ dårlig til at finde spil, men jeg syntes det er ok hyggeligt at spille spil, indimellem

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

duddi. skriver:

TV2 Nyhedderne

Meebo IM

Facebook (naturligvis

Maps

Nummeruglen

Movies

File manager

Og hvad gør det der movies? og filemanager? - er det ligesom en stifinder? Det syntes jeg at jeg mangler nemlig...

Anmeld

26. januar 2011

betski

Zafir skriver:

Og hvad gør det der movies? og filemanager? - er det ligesom en stifinder? Det syntes jeg at jeg mangler nemlig...

Hehe mange spørgsmål og ja jeg burde nok ha skrevet en lille forklaring ligesom du havde gjort. Så jeg prøver lige forfra:

TV2 Nyhedderne

Meebo IM Instant messege som jeg bruger til messenger og facebook chat

Facebook (naturligvis

Maps hjælper med at finde vej, om du skal gå, køre bil eller med det offentlige. Jeg

c:geo (rigtig sjovt og så får man motion samtidig - smart  Geocaching er en slags skattejagt. Du kan læse mere om det her http://geocachingdanmark.dk/

Nummeruglen Slår indkomne telefonnummer op så man kan se hvem der ringer. Her kan man også vælge at bruge truecaller. Men jeg er mest tilhænger af nummeruglen

Movies Anmeldelse og trailer af film

File manager Som du selv er inde på, er det lidt ala stifinder. Ikke til at undvære

Og så en masse spil selvfølgelig. Det spil der bliver spillet mest er nok Bratz puzlespil. Og nej det er ikke mig der spiller det Min datter elsker at spille på min tlf. Eller har jeg følgende spil:

Angry Birds, Backgammon, bubble popper, kids paint, line of 4, lineUp, Memory Trainer, Old school snake, Real BlackJack, Sudoku Free, Tic Tac Toe Free og X construct

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

duddi. skriver:

Hehe mange spørgsmål og ja jeg burde nok ha skrevet en lille forklaring ligesom du havde gjort. Så jeg prøver lige forfra:

TV2 Nyhedderne

Meebo IM Instant messege som jeg bruger til messenger og facebook chat

Facebook (naturligvis

Maps hjælper med at finde vej, om du skal gå, køre bil eller med det offentlige. Jeg

c:geo (rigtig sjovt og så får man motion samtidig - smart  Geocaching er en slags skattejagt. Du kan læse mere om det her http://geocachingdanmark.dk/

Nummeruglen Slår indkomne telefonnummer op så man kan se hvem der ringer. Her kan man også vælge at bruge truecaller. Men jeg er mest tilhænger af nummeruglen

Movies Anmeldelse og trailer af film

File manager Som du selv er inde på, er det lidt ala stifinder. Ikke til at undvære

Og så en masse spil selvfølgelig. Det spil der bliver spillet mest er nok Bratz puzlespil. Og nej det er ikke mig der spiller det Min datter elsker at spille på min tlf. Eller har jeg følgende spil:

Angry Birds, Backgammon, bubble popper, kids paint, line of 4, lineUp, Memory Trainer, Old school snake, Real BlackJack, Sudoku Free, Tic Tac Toe Free og X construct

Ok tak

Jeg må lige have downloadet den der filemanager. Jeg har også prøvet at geocache med min svoger, han gør det i stor stil

Og forresten, de spil jeg HAR fundet er:

Angry Birds
SuperTumble
Ropecut
fire på stribe
Wordsmith (naturligvis)
Zumas Revenge

Også en anden app, som er god:

Quick app remover - når man skal fjerne alle de apps man ikke gider at have alligevel. Så er det bare lige en oversigt og tryk tryk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.