duddi. skriver:
Det lyder også til at være et godt job. Det er bare så dejligt, når man er glad og tilfreds med sit job. Har du nogen uddannelse indenfor branchen? Min plan var at blive udvikler, men så blev jeg gravid... Men nu hvor jeg er blandt udviklerer og studerende der læser datalogi (arb på uni) åh ja så kan lysten godt komme igen. Men hvem ved, mine dage er da ikke talte endnu 
Altså jeg er (næsten) datamatiker... Jeg har taget det på aftenuddannelse og da jeg så var på barsel nedlagde de min uddannelse...
Og jeg gad ligesom ikke tage den forfra om dagen. - jeg HADER at gå i skole.
Men udover det, syntes jeg ikke man lærte en skid på datamatikeren. Jeg mangler 1½ fag, men har skrevet hovedopg.
Alt det det med hardware, har jeg 'bare' lært selv. Jeg syntes det man mest lærte på datamatiker var at 'tale computersprog' og have muligheden for hurtigt at sætte sig ind i ting 
Derudover har jeg arbejdet som blæksprutte i et software udviklings firma (tabulex - da de var helt små, det er et stort firma nu), som WAN overvåger i butlernetworks, bestyrer af en IT café, datamanager på AMI osv... rigtig mange jobs. Men det første job jeg sådan RIGTIG RIGTIG er glad for, det er det jeg har nu 
Anmeld