Android - hvad er dine ynglings apps?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

betski

Zafir skriver:

Ok tak

Jeg må lige have downloadet den der filemanager. Jeg har også prøvet at geocache med min svoger, han gør det i stor stil

Og forresten, de spil jeg HAR fundet er:

Angry Birds
SuperTumble
Ropecut
fire på stribe
Wordsmith (naturligvis)
Zumas Revenge

Også en anden app, som er god:

Quick app remover - når man skal fjerne alle de apps man ikke gider at have alligevel. Så er det bare lige en oversigt og tryk tryk

Ja der finde så mange apps. Jeg har kun skrevet dem jeg bruger oftes. Men har feks også Task manager (den kan gå ind og kvæle programmer der kører i baggrunden)

Et nyt spil jeg hentede igår er Bumble Taxi Lite. Det spiller et par af mine kollegaer og de synes det er rigtig sjovt. Men de kender så også dem der har udviklet det. Men jeg synes nu det ser rigtig fint ud. Jeg er jo omringet af nørder på mit arb, så bliver anbefalet nye apps næsten dagligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Zafir

duddi. skriver:

Ja der finde så mange apps. Jeg har kun skrevet dem jeg bruger oftes. Men har feks også Task manager (den kan gå ind og kvæle programmer der kører i baggrunden)

Et nyt spil jeg hentede igår er Bumble Taxi Lite. Det spiller et par af mine kollegaer og de synes det er rigtig sjovt. Men de kender så også dem der har udviklet det. Men jeg synes nu det ser rigtig fint ud. Jeg er jo omringet af nørder på mit arb, så bliver anbefalet nye apps næsten dagligt

Hvad arbejder du med?

Anmeld

26. januar 2011

betski

Zafir skriver:

Hvad arbejder du med?

IT

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

duddi. skriver:

IT

Hehee... Ja det havde jeg godt gættet  gør jeg jo også selv, når jeg ikke er barsels mama

Hvad sådan mere? agtigt...

Anmeld

26. januar 2011

betski

Zafir skriver:

Hehee... Ja det havde jeg godt gættet  gør jeg jo også selv, når jeg ikke er barsels mama

Hvad sådan mere? agtigt...

Jeg sidder som HelpDesk Koordinator i en ny IT afdeling. Eller så ny er den vist ikke længere. Men den var den for et år siden. Så jeg har været med til at forme HelpDesken - det har og er rigtig spændende.

Hvad arb. du med (når du ikke barsler

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

duddi. skriver:

Jeg sidder som HelpDesk Koordinator i en ny IT afdeling. Eller så ny er den vist ikke længere. Men den var den for et år siden. Så jeg har været med til at forme HelpDesken - det har og er rigtig spændende.

Hvad arb. du med (når du ikke barsler

Det lyder da meget hyggeligt

Jeg laver computere som hjælpemidler. Mest til blinde, derudover ordblinde og alle mulige andre slags handicaps... Alt du kan forestille dig.

Jeg bygger/sætter dem op, på mit værksted og kører ud med dem i folks hjem og kommer hjem til dem hvis det går i stykker. Det er skøøønt.

Anmeld

26. januar 2011

Hansen97

Zafir skriver:

Mine bedste apps er:

SlideIT som gør at man kan skrive med et helt vildt genialt tastatur
Det kræver lidt øvelse, men det er smart og allerede i starten, får man god hastighed på når man skriver!

http://www.youtube.com/watch?v=229U0ZYPum8

IO shoppinglist - helt simpel app, hvor man kan have forskellige indkøbssedder og ønskeseddeler og lignene og hakke dem af, når man har købt/fået det man mangler.

MP3 cutter
HVor man kan klippe mp3filer og gemme dem som ringetoner direkte.

Uhh og naturligvis:
Wordsmith
Super hyggeligt scrabble spil, hvor man både kan spille mod sine venner og mod andre ude i android universet Helt klart betaligns modellen, man kan få for den nette sum af ca 11 kr

Derudover har jeg hentet 3 forskellige lydbogsafspillere, men jeg har ikke besluttet mig for hvilken én er bedst endnu. De har forskellige gode funktioner, som bookmarks i bøgerne osv... Det er helt genialt... Umiddelbart er der ikke så stor forskel, det er mest UI ting og små forskelligheder...

hvad hedder den der shopping list præcist.. jeg kan ikke finde den
Og tak for slideit.. det er sgu da for smart!!

Anmeld

26. januar 2011

betski

Zafir skriver:

Det lyder da meget hyggeligt

Jeg laver computere som hjælpemidler. Mest til blinde, derudover ordblinde og alle mulige andre slags handicaps... Alt du kan forestille dig.

Jeg bygger/sætter dem op, på mit værksted og kører ud med dem i folks hjem og kommer hjem til dem hvis det går i stykker. Det er skøøønt.

Det lyder også til at være et godt job. Det er bare så dejligt, når man er glad og tilfreds med sit job. Har du nogen uddannelse indenfor branchen? Min plan var at blive udvikler, men så blev jeg gravid... Men nu hvor jeg er blandt udviklerer og studerende der læser datalogi (arb på uni) åh ja så kan lysten godt komme igen. Men hvem ved, mine dage er da ikke talte endnu

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

112233 skriver:

hvad hedder den der shopping list præcist.. jeg kan ikke finde den
Og tak for slideit.. det er sgu da for smart!!

IO shopping list... mmm ikke andet hedder den?...

Og jeg har lige købt fuld version af slideIt, fordi min løb ud, sagde den lige da jeg skulle skrive en sms... Det kan da KLART anbefales. De småting jeg syntes var træls, med prøve versionen er rettet. Så klart 32 kr værd

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

duddi. skriver:

Det lyder også til at være et godt job. Det er bare så dejligt, når man er glad og tilfreds med sit job. Har du nogen uddannelse indenfor branchen? Min plan var at blive udvikler, men så blev jeg gravid... Men nu hvor jeg er blandt udviklerer og studerende der læser datalogi (arb på uni) åh ja så kan lysten godt komme igen. Men hvem ved, mine dage er da ikke talte endnu

Altså jeg er (næsten) datamatiker... Jeg har taget det på aftenuddannelse og da jeg så var på barsel nedlagde de min uddannelse...  Og jeg gad ligesom ikke tage den forfra om dagen. - jeg HADER at gå i skole.

Men udover det, syntes jeg ikke man lærte en skid på datamatikeren. Jeg mangler 1½ fag, men har skrevet hovedopg.

Alt det det med hardware, har jeg 'bare' lært selv. Jeg syntes det man mest lærte på datamatiker var at 'tale computersprog' og have muligheden for hurtigt at sætte sig ind i ting

Derudover har jeg arbejdet som blæksprutte i et software udviklings firma (tabulex - da de var helt små, det er et stort firma nu), som WAN overvåger i butlernetworks, bestyrer af en IT café, datamanager på AMI osv... rigtig mange jobs. Men det første job jeg sådan RIGTIG RIGTIG er glad for, det er det jeg har nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.