Hvorfor er du oppe endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Frøken J.

Har ferie og ser project runway på nettet, så hygger bare.. Har det også lidt skidt og har total meget hedetur lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Lou87

Ja hvorfor hvorfor
Jeg burde også ligge i min seng..
Men jeg er bare SÅ dårlig til og fedte i seng når lillepigen først er lagt - for der har jeg brug for li og sidde og være mig selv
Og ender jo med man får siddet herinde alt for længe

SÅ NU LODSER JEG MIG SELV AFSTED OP TIL MIN DEJLIGE FAMILIE.. Hehee.. Må hellere, ska op og male børneværelse i morgen sammen med min stedfar - wee så er lillepigens værelse endelig færdigt !!

Goodnight de damer - Sleep tight

Anmeld

26. januar 2011

M.O.A.R.

Sidder med min syge dreng Han hoster og hoster , og er så snottet at han nogle gange vågner panisk fordi han ikke kan få vejret ordentligt

Anmeld

26. januar 2011

SD21

Mumto3 skriver:

manden er rejst, og jeg har altid svært ved at gå i seng når han ikke er her. Der sker så mange indbrud her i nabolaget, at jeg er ikke helt tryg ved at sove alene med børnene.

I går nat havde vi indbrud i vores bil. for et par måneder siden havde vores nabo indbrud om natten i mens de var hjemme. I sommers fik vi lagt nyt tag på og imens tagfolknene går oppe på taget og kan se lige ned i genboens have, ja, så har de indbrud!!!

Øv, jeg hader det!!! -jeg vil have en stor fæl lænkehund, der bor i et hundehus ude ved vejen og som gør højt og truende....

Vil du låne mine "store, fæle" hunde?? Der kommer ikk nogen ind her, som hundene ikke kender når det er mørkt - jo, hvis vi lukker dem ind, men ikke uden vores tilladelse !

Anmeld

26. januar 2011

tumle81

betjenten skriver:

Jeg er på job  Og har først fri kl 06.00.... Men klager ikke, for når jeg går hjem har jeg fri i 6 dage

Også mig, har bare først fri kl 07.15

Knus Kathrina

Anmeld

26. januar 2011

betjenten

tumle81 skriver:

Knus Kathrina

Jamen så rigtig god arbejdslyst til dig også

Knus Carina...

Anmeld

26. januar 2011

Pige2009

MoarJ skriver:

Tja.. Er ikke træt nok til at sove... 

Skal tidligt op og til motorik/talepædagog med Julie... Jeg kan vidst godt lige klare en time... Ellers er der toilet ved dp... 

Hvorfor er du oppe nu? 

Jeg er lige mødt på job

Anmeld

26. januar 2011

Pige2009

tumle81 skriver:

Knus Kathrina

Hvor skønt! Rigtig god ferie

Anmeld

26. januar 2011

ekzunz

Baagøe skriver:

Jeg er lige mødt på job

Det var lige godt tidligt at møde... Hvad gør du så med Laura? Jeg tænker at DP dog ikke åbner så tidligt? Men det må være skønt - så har man jo også tidligt fri

Anmeld

26. januar 2011

tumle81

Baagøe skriver:

Hvor skønt! Rigtig god ferie

Nja desværre ikke ferie, men bare en nattevagt... Har igen i nat, er spændt på hvordan det kommer til at gå, har næsten ikke sovet i dag pga sygt barn

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.