Hvorfor er du oppe endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.619 visninger
31 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Mira0911

Tja.. Er ikke træt nok til at sove... 

Skal tidligt op og til motorik/talepædagog med Julie... Jeg kan vidst godt lige klare en time... Ellers er der toilet ved dp... 

Hvorfor er du oppe nu? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

4kløver

Har lige set tab og vind Men skal i seng. skal for første gang i legestue i morgen. så jeg glæder mig til at se hvordan hun tager det..

Anmeld

26. januar 2011

Steph_Laurits

MoarJ skriver:

Skal tidligt op og til motorik/talepædagog med Julie... Jeg kan vidst godt lige klare en time... Ellers er der toilet ved dp... 

Hvorfor er du oppe nu? 

Den med toilettet forstod jeg ikke lige??

Jamen jeg sidder og ser tv jeg har optaget her til aften, har sovet det meste af dagen (min krop opfører sig underligt og venter på min mens). Så tror jeg ser mit tv færdigt og lige får lagt håndklæder sammen og så er det vidst i kassen med mig - skal ud med ansøgninger imorgen tidlig

Anmeld

26. januar 2011

bagger26

Sidder med min 3-årige søn som der er syg.. Han hoster og hoster og hoster og hoster... Han spørg hele tiden om vi ikke nok kan tage ind til tandlægen, så han kan stoppe med at hoste..  Så ved man da han er syg, når han ligefrem spørg om vi ikke nok kan tage derind..

Men har snakket med vagtlægen. De kan ikke gøre noget for ham, han har 39,5 i feber og hooooster, men de er løbet tør for infektionstest, og de regner ikke med de kan gøre noget for ham...

Har SÅ ondt af den bitte mand...

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

StephanieJ skriver:

Den med toilettet forstod jeg ikke lige??

Jamen jeg sidder og ser tv jeg har optaget her til aften, har sovet det meste af dagen (min krop opfører sig underligt og venter på min mens). Så tror jeg ser mit tv færdigt og lige får lagt håndklæder sammen og så er det vidst i kassen med mig - skal ud med ansøgninger imorgen tidlig

Hehe... Nåh, lider af kvalme/opkast... Dp sagde selv idag, jeg kan bare bruge deres toilet når jeg skal kaste op... 

Anmeld

26. januar 2011

Steph_Laurits

MoarJ skriver:

Hehe... Nåh, lider af kvalme/opkast... Dp sagde selv idag, jeg kan bare bruge deres toilet når jeg skal kaste op... 

Nååh på den måde, forstod det nemlig som om at så kunne du altid sove en time derude hvis du blev for træt fordi du ikke er træt nu - men tænkte så "Aaaaarh mon dog" Hahahah!

Anmeld

26. januar 2011

SD21

Tjah, det er egentlig et meget godt spørgsmål Jeg sidder faktisk bare og slapper lidt af - jeg havde en veninde på besøg og hun kørte først ved 11-tiden, så havde lige brug for lidt tid ved puteren

Anmeld

26. januar 2011

Sabina92

MoarJ skriver:

Hvorfor er du oppe nu? 

Jeg kan bare ikke sove

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

bagger26 skriver:

Sidder med min 3-årige søn som der er syg.. Han hoster og hoster og hoster og hoster... Han spørg hele tiden om vi ikke nok kan tage ind til tandlægen, så han kan stoppe med at hoste..  Så ved man da han er syg, når han ligefrem spørg om vi ikke nok kan tage derind..

Men har snakket med vagtlægen. De kan ikke gøre noget for ham, han har 39,5 i feber og hooooster, men de er løbet tør for infektionstest, og de regner ikke med de kan gøre noget for ham...

Har SÅ ondt af den bitte mand...

Ej hvor træls.. Rigtig god bedring til lille manden... 

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

StephanieJ skriver:

Nååh på den måde, forstod det nemlig som om at så kunne du altid sove en time derude hvis du blev for træt fordi du ikke er træt nu - men tænkte så "Aaaaarh mon dog" Hahahah!

Hihi.. Jeg får det tit skrevet på de mest mystiske måder... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.