Hvorfor er du oppe endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Mira0911

Sabina92 skriver:

Jeg kan bare ikke sove

ÆV - hvor træls.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

betjenten

MoarJ skriver:

Tja.. Er ikke træt nok til at sove... 

Skal tidligt op og til motorik/talepædagog med Julie... Jeg kan vidst godt lige klare en time... Ellers er der toilet ved dp... 

Hvorfor er du oppe nu? 

Jeg er på job  Og har først fri kl 06.00.... Men klager ikke, for når jeg går hjem har jeg fri i 6 dage

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

SD21 skriver:

Tjah, det er egentlig et meget godt spørgsmål Jeg sidder faktisk bare og slapper lidt af - jeg havde en veninde på besøg og hun kørte først ved 11-tiden, så havde lige brug for lidt tid ved puteren

Det skal der også være plads til... 

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

betjenten skriver:

Jeg er på job  Og har først fri kl 06.00.... Men klager ikke, for når jeg går hjem har jeg fri i 6 dage

Dejligt med nogle fridage... 

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

4kløver skriver:

Har lige set tab og vind Men skal i seng. skal for første gang i legestue i morgen. så jeg glæder mig til at se hvordan hun tager det..

Det bliver spændende... 

Anmeld

26. januar 2011

betjenten

MoarJ skriver:

Dejligt med nogle fridage... 

Ja det er slet ikke det værste

Anmeld

26. januar 2011

Mumto3

manden er rejst, og jeg har altid svært ved at gå i seng når han ikke er her. Der sker så mange indbrud her i nabolaget, at jeg er ikke helt tryg ved at sove alene med børnene.

I går nat havde vi indbrud i vores bil. for et par måneder siden havde vores nabo indbrud om natten i mens de var hjemme. I sommers fik vi lagt nyt tag på og imens tagfolknene går oppe på taget og kan se lige ned i genboens have, ja, så har de indbrud!!!

Øv, jeg hader det!!! -jeg vil have en stor fæl lænkehund, der bor i et hundehus ude ved vejen og som gør højt og truende....

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

Mumto3 skriver:

manden er rejst, og jeg har altid svært ved at gå i seng når han ikke er her. Der sker så mange indbrud her i nabolaget, at jeg er ikke helt tryg ved at sove alene med børnene.

I går nat havde vi indbrud i vores bil. for et par måneder siden havde vores nabo indbrud om natten i mens de var hjemme. I sommers fik vi lagt nyt tag på og imens tagfolknene går oppe på taget og kan se lige ned i genboens have, ja, så har de indbrud!!!

Øv, jeg hader det!!! -jeg vil have en stor fæl lænkehund, der bor i et hundehus ude ved vejen og som gør højt og truende....

Årh det er bestemt ikke rart... 

Anmeld

26. januar 2011

Sabina92

MoarJ skriver:

ÆV - hvor træls.. 

Ja, det er en rigtig træls periode jeg er inde i, falder først i søvn ved 5-6 tiden

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

Sabina92 skriver:

Ja, det er en rigtig træls periode jeg er inde i, falder først i søvn ved 5-6 tiden

Øv øv... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.