Insimination uden hormoner med gevinst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Mullefisen2011

foto på lærred skriver:

Tak

Vi fik kun lov til at få 4. (lokkede dem dog til at give os et ekstra fordi jeg ikke havde været så tilfreds med timingsforløbet af æl sprøjten) Så dejligt at I får 6. Men ih hvor ærgeligt at I ikke nåede at kunne få det uden det kostede penge.

Okay øv i kun fik 4 .. det er da lidt underligt.. men tror det er meget forskelligt fra klinik til klinik..

Det er så ærgeligt at vi ikke nåede at få flere.. de gav os lov til 1. forsøg selvom jeg manglede flere af prøverne, så vi kunne nå det mens det var gratis så det er dejligt.. men bare ærgeligt det ikke lige lykkedes så.. så vi håber at det er lykkens gang denne gang.. ellers vil jeg prøve dit råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

sus73

Jeg tror det bliver vurderet fra sag til sag, om lægen skønner at der skal tages hormoner. Jeg er blevet insemineret 2 gange med mild hormonbehandling (Tamoxifen) og skal nu tage Pergotime til mit 3. forsøg.

Anmeld

27. januar 2011

Mullefisen2011

sus73 skriver:

Jeg tror det bliver vurderet fra sag til sag, om lægen skønner at der skal tages hormoner. Jeg er blevet insemineret 2 gange med mild hormonbehandling (Tamoxifen) og skal nu tage Pergotime til mit 3. forsøg.

Tror jeg du har helt ret i ..  Det kommer nok også meget an på om man "fejler" noget eller ej og sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.