foto på lærred skriver:
Jeg tror også det kommer an på hvad der er galt med manden/kvinden. Men jeg tænker lidt, at hvis man har forsøgt i lang tid (måske et år eller to år) uden det er lykkes, så har de fleste godt styr på hvornår mens er, dvs derfor også æl tidspunktet. Og de fleste prøver jo mange dage i træk så man normalt rammer æl tidspunktet. Selvfølgelig kan man sige at ved IUI at det hjælpes på vej direkte op, hvis det er sløve svømmere. Men personligt ville jeg tage homoner hvis jeg skulle betale for det og gerne ville blive gravid. Klikkerne reporterer jo også til sundhedsstyrelsen hvor mange der bliver gravide, så de ønsker jo selvfølgelig at have så god en så høj sucses rate så muligt, så sikkert også derfor de anbefaler med homoner.
Homonerne ved IUI er meget lave (da de ikke ønkser mange æg) så langt de fleste har ikke store bivirkninger ved homonerne.
Jeg håber I bliver gravide, uanset med eller uden honer. Behanling eller uden. held og lykke med det.
Tak for dit bidrag, eller hvad man siger 
Kan et sted godt se logikken i det du skriver..
Jeg har det bare sådan lidt at der er jo ikke 100 % garanti på at det vil lykkes med hormoner, og lige nu hvor det er begyndt at koste har jeg ikke råd til at smide de der 2000 kr eller hvad det koster ekstra oven i forsøget hvis det kan klares uden..
Hvis du forstår 
Jeg fejler vidst ingenting så man kan håbe at chancerne er gode.. Så regner med og håber på at lægerne ved hvad de gør.. Hvis de var i tvivl ville de vel egentlig sætte en på hormon behandling..
Ved at i sidste behandling ramte de ÆL som de skulle så tror ikke der er problemer.. 
Men håber du har ret og det snart lykkes.. 
Tror lige jeg skal besøge din hjemmeside.. hihi 

Anmeld