Tomatsuppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

JulieE

Mumto3 skriver:

Vi har fået grønærtesuppe her til aften. Det er super nemt!!1

en pose frosne ærter koge i vand med en bolliunterning, og peper. Det blendes og tilsættes lidt fløde!

Det smager himmelsk, ungerne elsker det, det er nemt og super billigt!!!

Jeg orkede ikke lige at lave flutes eller boller til, så i dag fik vi bare en rest hvedebrød jeg bagte i går.

Uh... det lyder også godt.  Hvor længe skal det koge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Mumto3

JulieE skriver:

Uh... det lyder også godt.  Hvor længe skal det koge?

tja...jeg ved det faktisk ikke, men når jeg laver det koger det bare et par minutter.

Anmeld

26. januar 2011

JulieE

Mumto3 skriver:

tja...jeg ved det faktisk ikke, men når jeg laver det koger det bare et par minutter.

Super! Det lyder dejlig nemt

Anmeld

26. januar 2011

<3

ELSKER tomat suppe med fl.tomat på dåse(IRMA har øko), løg, suppepasta (URTEKRAM) og så den hemmelige ingrediens - hvidløgsflødeost! MUMS!

Ellers laver vi gerne fransk løgsuppe, og kartoffelsupper - du ved med broccoli og tomat og bacon, selleri med reven gulerod og boller med tranebær, gulerod og tomat eller porre med løg og masser af ost Når det er på kartoffel så kommer jeg lidt fløde i. Synes egentlig at det er ok med smagen. Der  behøver ikke så meget krydderi

ELSKER supper!

Anmeld

26. januar 2011

JulieE

Kirle skriver:

ELSKER tomat suppe med fl.tomat på dåse(IRMA har øko), løg, suppepasta (URTEKRAM) og så den hemmelige ingrediens - hvidløgsflødeost! MUMS!

Ellers laver vi gerne fransk løgsuppe, og kartoffelsupper - du ved med broccoli og tomat og bacon, selleri med reven gulerod og boller med tranebær, gulerod og tomat eller porre med løg og masser af ost Når det er på kartoffel så kommer jeg lidt fløde i. Synes egentlig at det er ok med smagen. Der  behøver ikke så meget krydderi

ELSKER supper!

Jeg elsker også supper... her om vinteren er det så lækkert

Tak for slagene... der skal helt klart laves nogle flere forskellige supper her hjemme Uhmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.