Cykelhjelm???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Når jeg spørger hende, hvad hun har lavet i legestuen. siger hun: coooooter med øren, køre huuuurtigt. Nåh er Søren sød? jaaa Øren er ød. Så jow jow, den lille MEGET rødhåret dreng, har vidst også vundet hendes

Åårhhhh

LOOOOVVVEEE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Klumpe-dumpe

mor-til-vanessa skriver:

min datter har også den mindste cykelhjelm der findes. og hun har også et lille hoved.

tit så er der bagpå på de små cykelhjelme en "skrue" så man kan justere den efter hovedstørelse.

jeg købte nogle gummi dutter til at sætte rund i kanten og den passer fint. så det tror jeg også du kan gøre. men synes du skal være opmærksom på hjelmens form også, for nogle virker større syns mæssigt også.

knus liv

Men den kan vel ikke skrues længere ind end til min str. hvis de hedder 46-50 cm. Så er det vel kun ind til de 46 cm. den kan komme ind???

Men smart med de gumi-dimser. Tak for info :)

Anmeld

25. januar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Åårhhhh

LOOOOVVVEEE

Jow jow, lad dem bare nyde det nu... for når de bliver 10 år er det SLUT-PRUT-FINALE med de kærester

Anmeld

25. januar 2011

mor-til-vanessa

Rose <3 skriver:

Men den kan vel ikke skrues længere ind end til min str. hvis de hedder 46-50 cm. Så er det vel kun ind til de 46 cm. den kan komme ind???

Men smart med de gumi-dimser. Tak for info

hmm nej det kan de nok ikke. men gummi dimserne hjælper i hver fald

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Jow jow, lad dem bare nyde det nu... for når de bliver 10 år er det SLUT-PRUT-FINALE med de kærester

Hahahaha

Ja iieeewwww drengelus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.