Cykelhjelm???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Man kan ligeså godt passe på de små hoveder! Liva har også cykelhjelm på når hun kører på sin løbecykel.

Nej hun kan ikke køre på 3-hjulet, hun kan simpelthen ikke lige greje hvad de der pedaler skal bruges til men tror det er meget normalt at de lærer det i  2 1/2-3 års alderen.

Okay tak.... Jeg havde overvejet at Malucca skulle ha´sådan en i fødselsdagsgave... Men så vil jeg hellere vente.... Når Liva ikke ved hvad pedalerne til for, ja så tror jeg da bestemt heller ikke Lutten gør detl... eller for den sags skyld kan nå dem....

Så havde jeg overvejet en løbecykel (i ønskebørn har de en der først er 3-hjulet, men wupti kan laves om til en 2-hjulet) men altså hun er jo en llille gnom på 79 cm. Så tror ski den også bliver for høj til hun kan nå jorden ordenligt.... SuuuuuuuuK!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Okay tak.... Jeg havde overvejet at Malucca skulle ha´sådan en i fødselsdagsgave... Men så vil jeg hellere vente.... Når Liva ikke ved hvad pedalerne til for, ja så tror jeg da bestemt heller ikke Lutten gør detl... eller for den sags skyld kan nå dem....

Så havde jeg overvejet en løbecykel (i ønskebørn har de en der først er 3-hjulet, men wupti kan laves om til en 2-hjulet) men altså hun er jo en llille gnom på 79 cm. Så tror ski den også bliver for høj til hun kan nå jorden ordenligt.... SuuuuuuuuK!!!

Ja det er da ikke helt nemt så!

Jeg har et dagplejebarn, som bliver 2 her til februar, hun er også bare en lille prut og kan faktisk næsten ikke nå ned på en af de almindelige små scootere. Der har jeg fundet en anden lille vogn hun kan køre på så hun også kan være med

Anmeld

25. januar 2011

LIZO

Rose <3 skriver:

Hejsa håber I kan hjælpe mig lidt.

Malucca ønsker sig en cykelhjelm i fødselsdagsgave. Jeg har nu kikket rigtig mange steder og der hedder de mindste børne hjelme 48-52 cm.

Men men men nu har datteren min, jo et lille kønt hovede, med en stor hjerne derinde

Hendes hovede er altså kun 47 cm. Så kan hun passe sådan en hjelm eller må hun bare vente med at køre på scooter på gader og streder, indtil hendes hoved er 48 cm???

min svigerinde har samme problem med hendes datter.. lige nu passer det når hun har hue på.. så passer hjelmen.. eller kunne hun vist få nogle ekstra puder at sætte i..

Anmeld

25. januar 2011

Klumpe-dumpe

LIZO skriver:

min svigerinde har samme problem med hendes datter.. lige nu passer det når hun har hue på.. så passer hjelmen.. eller kunne hun vist få nogle ekstra puder at sætte i..

Tak for svar :)

Tina har lige skrevet jeg kan få en mindre (som passer i str.) i babysam.

Anmeld

25. januar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Ja det er da ikke helt nemt så!

Jeg har et dagplejebarn, som bliver 2 her til februar, hun er også bare en lille prut og kan faktisk næsten ikke nå ned på en af de almindelige små scootere. Der har jeg fundet en anden lille vogn hun kan køre på så hun også kan være med

Ja så er hun da en lille prut, for Malucca kan godt nå ned på scooteren.

Det er faktisk rigitg sødt, når de er i legestue, må de køre inde, og der er rift om scooterne, men der er så den her dreng fra en anden dp. han holder altid en til Malucca. Og han flipper skrå, hvis dpérne vil tage den ene fra ham..... Neeeej det er til Malucca.

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Ja så er hun da en lille prut, for Malucca kan godt nå ned på scooteren.

Det er faktisk rigitg sødt, når de er i legestue, må de køre inde, og der er rift om scooterne, men der er så den her dreng fra en anden dp. han holder altid en til Malucca. Og han flipper skrå, hvis dpérne vil tage den ene fra ham..... Neeeej det er til Malucca.

Hahaha hvor sødt

Sådan en lille beskytter havde jeg også da jeg var dagplejebarn.

Liva har forøvrigt fået sig en lille kæreste nede i børnehaven

Tobias

Kæft de er søde med de unger

Anmeld

25. januar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hahaha hvor sødt

Sådan en lille beskytter havde jeg også da jeg var dagplejebarn.

Liva har forøvrigt fået sig en lille kæreste nede i børnehaven

Tobias

Kæft de er søde med de unger

Tobias og Liva er K K K, kysser hinanden på scooteren

Det er da rigtigt sødt, hun sådan har fået en lille boy-friend

Ja Søren passer rigtig godt på Malucca, og kommer susende når vi ankommer om morgen. "Hej jeg skal lege med Malucca i dag, her Malucca, kommer Malucca, Hej hej Malucca mor"

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Tobias og Liva er K K K, kysser hinanden på scooteren

Det er da rigtigt sødt, hun sådan har fået en lille boy-friend

Ja Søren passer rigtig godt på Malucca, og kommer susende når vi ankommer om morgen. "Hej jeg skal lege med Malucca i dag, her Malucca, kommer Malucca, Hej hej Malucca mor"

Ja det er så sødt

Og vil Malucca så gerne lege med ham? Eller er hun en -breaker?

Anmeld

25. januar 2011

mor-til-vanessa

Rose <3 skriver:

Hejsa håber I kan hjælpe mig lidt.

Malucca ønsker sig en cykelhjelm i fødselsdagsgave. Jeg har nu kikket rigtig mange steder og der hedder de mindste børne hjelme 48-52 cm.

Men men men nu har datteren min, jo et lille kønt hovede, med en stor hjerne derinde

Hendes hovede er altså kun 47 cm. Så kan hun passe sådan en hjelm eller må hun bare vente med at køre på scooter på gader og streder, indtil hendes hoved er 48 cm???

min datter har også den mindste cykelhjelm der findes. og hun har også et lille hoved.

tit så er der bagpå på de små cykelhjelme en "skrue" så man kan justere den efter hovedstørelse.

jeg købte nogle gummi dutter til at sætte rund i kanten og den passer fint. så det tror jeg også du kan gøre. men synes du skal være opmærksom på hjelmens form også, for nogle virker større syns mæssigt også.

knus liv

Anmeld

25. januar 2011

Klumpe-dumpe

Ja det er så sødt

Og vil Malucca så gerne lege med ham? Eller er hun en -breaker?

Når jeg spørger hende, hvad hun har lavet i legestuen. siger hun: coooooter med øren, køre huuuurtigt. Nåh er Søren sød? jaaa Øren er ød. Så jow jow, den lille MEGET rødhåret dreng, har vidst også vundet hendes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.