IIIIHHHH ALTSÅ!!! nu er jeg jo pædagog... og lige pt. i et vikariat i en sfo (indskolingen) og vi må under ingen omstændighedder vise film der er til en højere aldersklasse end den yngste elev der skal se filmen!
den sidste i 0 klasse er lige blevet 7... så vi må nu vise film op til 7 års grænsen... og jeg syntes det er helt fair for der er sku nok en grund til at der er en aldersgræse!!!
jeg husker også selv sexualundervisning som underlig og uforberedt og som at se film men ikke noget der blev snakket om... af berøringsangste lærer! 
jeg har selv under min studie tid brug meget tid på at arbejde med mennesker, seksualitet og kropsbevisthed, både i teori og praksis... og det er pisse vigtigt at vide noget om... og det gær mig godt gal i skralden når jeg ved at skesualundervisningen i danmark har så ringe et niveau som det har!!!
jeg ønsker at læse videre til seksualvejleder når jeg får et job der vil sponsorere dette, da det koster mere end min pengepunk kan klare... men jeg ved bare at jeg ville kunne gøre det såååå meget bedre end mange af de lærer og vikare der gør det nu

ja undskyld min vrede og lidt bandeord... men det er sku en sag jeg brænder for
Anmeld