Hvad står weekend menuen på... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2008

Mette+Mathias

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mette+Mathias skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mette+Mathias skriver:[/småt][/f] [citat]Fredag er altid nem mad her...efter en lang uge, så vil vi hellere nyde tiden end bruge den på at lave med. I dag er det pizzasnegle til drengene og hvad jeg lige tager, til mig selv. I morgen stor buffet....jeg får 23 mennesker på besøg... Knus og og god weekend.. [/citat] Hvad fejrer du? :)[/citat] Det er bare min familie der kommer....mine kusiner og fætre til min mors side...vi har endelig fået samlet os allesammen sammen igen...så det skal nok blive sjovt. Knus..[/citat] Åååhhh...så er det da derfor du gør rent *S*[/citat] Ja, nemlig...:) men glæder mig nu rigtig meget til at få huset fuld, er at for lang tid siden, desværre... Stort kram.. (H)(H)[/citat] Ja, det er altid hyggeligt at være sammen, det er bare alle forberedelserne inden, som godt kan gøre mig liiiidt træt :'( (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

twinboys

Ja idag gav søster og svoger mad...

I morgen skal jeg sammen med 90 falckfolk/ påhæng ud at sejle og spise og drikke os lamme...

Søndag står den nok på noget let, for måske hænger hovedet lidt...

Majbritt(H)

Anmeld

19. september 2008

MorCamilla

I aften har den stået på pasta og kødsovs..

Men i morgen, mums, der skal vi have flødekartofler, hamberyg, kartoffelsalat, deller, dvs, salater og fluts..
Til kaffen skal vi have hjemmebagt kransekage, hjemmebagt chokoladekage, hjemmelavet rababar tærte og lidt chokolade...
Og til natmad skal vi have hjemmebagte boller med varm leverpostej og dvs oste... Så vi gør lidt ekstra ud af det når det er weekend.. Ej det er nu fordi vi skal holde Kaspers svendegilde, :))hvor vi bliver 65 mennesker til spisning...

Søndag står den nok bare på noget pizza... (pga tømmermænd;))

Men i weekender vi ikke skal noget plejer vi at gøre lidt mere ud af madlavningen - mest fordi der er Kasper også hjemme til at spise sammen med os..

Anmeld

20. september 2008

heaven

MorCamilla skriver:

I aften har den stået på pasta og kødsovs..

Men i morgen, mums, der skal vi have flødekartofler, hamberyg, kartoffelsalat, deller, dvs, salater og fluts..
Til kaffen skal vi have hjemmebagt kransekage, hjemmebagt chokoladekage, hjemmelavet rababar tærte og lidt chokolade...
Og til natmad skal vi have hjemmebagte boller med varm leverpostej og dvs oste... Så vi gør lidt ekstra ud af det når det er weekend.. Ej det er nu fordi vi skal holde Kaspers svendegilde, :))hvor vi bliver 65 mennesker til spisning...

Søndag står den nok bare på noget pizza... (pga tømmermænd;))

Men i weekender vi ikke skal noget plejer vi at gøre lidt mere ud af madlavningen - mest fordi der er Kasper også hjemme til at spise sammen med os..

hehe - tænkte godt nok liiige: WHAT - natmad og det hele?? uha de gør noget ud af det......

men der var jo så en årsag.:P

Jannie

Anmeld

20. september 2008

heaven

her har vi fået svinemørbrad (grillet på weberen), bagekartofler med diverse smør, whiskysovs og grøntsager lavet i wok... og RØØØØØØDVIN - hik;)

Jannie - på vej i seng, hvis jeg ellers kunne tage mig sammen

Anmeld

20. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Mette+Mathias skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mette+Mathias skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mette+Mathias skriver:[/småt][/f] [citat]Fredag er altid nem mad her...efter en lang uge, så vil vi hellere nyde tiden end bruge den på at lave med. I dag er det pizzasnegle til drengene og hvad jeg lige tager, til mig selv. I morgen stor buffet....jeg får 23 mennesker på besøg... Knus og og god weekend.. [/citat] Hvad fejrer du? :)[/citat] Det er bare min familie der kommer....mine kusiner og fætre til min mors side...vi har endelig fået samlet os allesammen sammen igen...så det skal nok blive sjovt. Knus..[/citat] Åååhhh...så er det da derfor du gør rent *S*[/citat] Ja, nemlig...:) men glæder mig nu rigtig meget til at få huset fuld, er at for lang tid siden, desværre... Stort kram.. (H)(H)[/citat] Ja, det er altid hyggeligt at være sammen, det er bare alle forberedelserne inden, som godt kan gøre mig liiiidt træt :'( (H)[/citat] Ja, det har du ret i....:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.