Hvad står weekend menuen på... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2008

tascia

desværre er der ikke den store forskel her hjemme! for at være ærlig gidder jeg ikke. børnene skriger på mad fra kl. 17-17.30 (er hjemme kl. 16) så har ikke særlig meget tid til forberedelsen og i løbet af 10 min. har vi spist, så der ikke så meget hygge over det.

jeg glæder mig til at børnene er lidt større og ikke kræver (mor og far) og mad på samme måde som nu (mest den lille) for jeg kan faktisk godt lide at gøre lidt ekstra ud af maden..

men den tid den glæde

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

Zuzet

Hejsa

Her hjemme står den på forårsruller med kartofler og grønt i dag.

I morgen skal vi holde fødselsdag for min ældste søn så der skal vi have gæster kl 14 til nybagte boller, chokoladekage og lagkage med hindbær, banan og chokolade. Til aften står den på oksesteg med kartofelkugler, ærter og sovs

Søndag skal vi have resten af stegen + tilbehør

Så ikke helt godt for slankekuren når der skal fejres fødselsdag hihi, men det går jo nok :-)

Hilsen

Lotte

Anmeld

19. september 2008

Honningblomst

Fredag er altid nem mad her...efter en lang uge, så vil vi hellere nyde tiden end bruge den på at lave med.
I dag er det pizzasnegle til drengene og hvad jeg lige tager, til mig selv.
I morgen stor buffet....jeg får 23 mennesker på besøg...:P
Knus og og god weekend..

Anmeld

19. september 2008

Mette+Mathias

i aften skal vi have brænde kærlighed.. med masser af grønsager...
i morgen atå den på aften hygge med kæresten alene så der ved jeg ikke endnu mangler ide

Det har vi også fået, - men vi laver den så med stribet flæsk, pølser i skiver og så de bløde løg, og så SKAL man have ketchup til (C)

Anmeld

19. september 2008

Mette+Mathias

Fredag er altid nem mad her...efter en lang uge, så vil vi hellere nyde tiden end bruge den på at lave med.
I morgen stor buffet....jeg får 23 mennesker på besøg...
Knus og og god weekend..

Hvad fejrer du? :)

Anmeld

19. september 2008

Honningblomst

Mette+Mathias skriver:

Knus og og god weekend..

Det er bare min familie der kommer....mine kusiner og fætre til min mors side...vi har endelig fået samlet os allesammen sammen igen...så det skal nok blive sjovt.
Knus..

Anmeld

19. september 2008

monstar99

Synes næsten altid vi får god mad selvom vi meget tit for det samme i 2-3dage for at spare. Idag fik vi kylling og curly pomfrits, imorgen skal vi have taco's. Søndag skal min mand have kalve gryderet med pasta, hvilket han elsker. Kan ikke selv spise det efter jeg er blevet gravid og er normalt slet ikke til retter med sovs. Så jeg skal lave pizzasnegle med tyrkiskpølse til mig selv. Vi skal have det samme Mandag, men tirsdag kommer svigermor med alle de baby ting hun har købt så der skal vi grille kylling. Onsdag skal han måske have flere rester ellers bliver det sis kebab.mmmm. Går ikke efter hvilke dage man for god mad men hvis det har nogen lækker bøffer til en god pris køber vi dem osv.

Anmeld

19. september 2008

Mette+Mathias

Eva skriver:

Mette+Mathias skriver:

Knus og og god weekend..

Det er bare min familie der kommer....mine kusiner og fætre til min mors side...vi har endelig fået samlet os allesammen sammen igen...så det skal nok blive sjovt.
Knus..

Åååhhh...så er det da derfor du gør rent *S*

Anmeld

19. september 2008

Honningblomst

Mette+Mathias skriver:

Eva skriver:

Mette+Mathias skriver:

Knus og og god weekend..

Knus..

Åååhhh...så er det da derfor du gør rent *S*

Ja, nemlig...:) men glæder mig nu rigtig meget til at få huset fuld, er at for lang tid siden, desværre...
Stort kram..
(H)(H)

Anmeld

19. september 2008

Balderson

Om det er onsdag el. lørdag, så er der ikke den store forskel hos os..

Men vi er begyndt herhjemme at lave vores madvaner om, så det er i sig selv stort...

Jeg har for første gang fået manden til at kigge i min vegetar kogebog :D

Så lørdag skal vi have tomat suppe med chili og basilikum.. og søndag skal vi have noget med hviskål og fisk..

Vi har valgt at have en vegetar dag og 1 fiske dag om ugen..

Så mig der hader at stå i et køkken, er nu begyndt at glæder mig til at prøve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.