Hvad står weekend menuen på... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. september 2008

Pia.

Tænkte om I laver lidt ekstra lækkert i weekenden, eller er det lige gyldigt hos jer om det er onsdag eller lørdag med hensyn til mad ???

Her står den altid på lidt god mad lørdag...

I dag fredag skal vi have kylling filet i ovnen med hasselbagte kartofler og kold dild sovs...

I morgen lørdag står den på en god kalveculottesteg med bagte kartofler, broccolisalat og flüte :) - vi elsker mad her hjemme og elsker at gøre lidt ekstra ud af det...

Knus Pia, som godt ved det ikke lige passer ind under vores side med før rund nu sund... ;)... men det er ikke disideret fed mad vi vælger, bare lidt lækkert mad vi kræser om og hygger med lidt længere end normalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

moniquesmor

i aften skal vi have brænde kærlighed.. med masser af grønsager...
i morgen atå den på aften hygge med kæresten alene så der ved jeg ikke endnu mangler ide

Anmeld

19. september 2008

Tullebobs

Hej Pia

Herhjemme nyder vi osse god mad i weekenden.

Idag skal vi have hjemmebagt pizza med salat. Imorgen skal vi have venner til middag, og jeg ved ikke helt hvad menuen kommer til at bestå af, men sikkert noget godt kød, ovnkartofler, sauce og salat...

Vi elsker at lave mad sammen over et godt glas øl eller vin;) Det er så hyggeligt at sludre sammen, mens man arbejder side om side... Og i vores lille køkken kræver det godt samarbejde;)

(H) fra Trine

Anmeld

19. september 2008

Mathilde

Tja jeg ved ikke hvad vi skal have...
Min kæreste har sagt, at han vil lave mad til os i aften, men vil ikke sige hvad menuen står på:) Så det er en overraskelse

Jeg ved heller ikke hvad vi skal have lørdag endnu.
Hos os er der forskel på hverdag og weekend. Vi gør som regl mere ud af maden i weekenderne end til hverdag.

Kram fra Mathilde, med verdens bedste kæreste(L)

Anmeld

19. september 2008

Tullebobs

Mathilde skriver:

Min kæreste har sagt, at han vil lave mad til os i aften, men vil ikke sige hvad menuen står på:) Så det er en overraskelse

Hos os er der forskel på hverdag og weekend. Vi gør som regl mere ud af maden i weekenderne end til hverdag.

Hov nej! For verdens bedste kæreste (L) han bor her hos mig:)):))

(H) fra Trine

Anmeld

19. september 2008

Lykkelig Mor til 2

moniquesmor skriver:

i morgen atå den på aften hygge med kæresten alene så der ved jeg ikke endnu mangler ide

:$Hehe, griner litt nå...Er brændene kærlighet mad?????eller forsto jeg ikke den helt,mmm...:$

Anmeld

19. september 2008

Mathilde

Tullebobs skriver:

Mathilde skriver:

Hov nej! For verdens bedste kæreste (L) han bor her hos mig:)):))

(H) fra Trine

Hehe så må der være to af slagsen;)

(H)Mathilde

Anmeld

19. september 2008

Mathilde

Lykkelig Mor til 2 skriver:

moniquesmor skriver:

:$Hehe, griner litt nå...Er brændene kærlighet mad?????eller forsto jeg ikke den helt,mmm...:$

Tillader mig lige at svare.

Hehe, ja det er mad:)
Det er kartoffelmos med bacon og bløde løg;) Men det kunne selvfølgelig også være noget andet:$

(H)Mathilde

Anmeld

19. september 2008

Miamaja

her skal vi have mørbrad med champignons hos mormor og morfar:P

Anmeld

19. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Mathilde skriver:

Lykkelig Mor til 2 skriver:

moniquesmor skriver:

Tillader mig lige at svare.

Hehe, ja det er mad:)
Det er kartoffelmos med bacon og bløde løg;) Men det kunne selvfølgelig også være noget andet:$

(H)Mathilde

Ja jeg tenke ikke helt på mad når jeg leste det, men ble litt forker med grønnsager til, hahah griner:D

Men det det hørtes godt ud,,,som mad!!!:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.