Hvad syntes i om NemID? (Stem)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har stemt blank, for jeg sys det er nemt at bruge, bare træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Stumpen

DAs mor skriver:

Har stemt blankt da jeg ikke synes det er svært overhovedet, men er rigtigt træt af det! Nu skal man have det åndede kort frem når man skal ordne noget over netbank i stedet for man bare kunne taste sin kode....

ENIG!!

Anmeld

25. januar 2011

Frøken J.

Ellim skriver:

Hvad syntes i om NemID??  

Mangler muligheden: Synes det er noget MØG, selvom det er nemt at finde ud af. Synes bare det er p***e belastende man skal finde de der åndssvage kort frem hver gang man skal på, selvom jeg godt kan se fordelen i at kunne logge på fra alle computere..

Anmeld

25. januar 2011

Bare mig..

Jeg synes det er noget værre lort, faktisk.. Det er SÅ bøvlet at man skal have de der tal med over det hele..

Derudover, så er det da fint, at man kan komme på over alt.. Men tvivler også lidt på hvor sikkert det kan være, når man kan logge på med SÅ personlige oplysninger på alle computere. Hvis man glemmer at lukke af fx.. JA jeg ved det er det samme på ens egen com, men sandsynligheden for andre lige åbner de sider er måske knap så store.. !?

Jeg synes det er åndssvagt.. - Og man så ikke kan bruge almindelig netbank på ens egen com mere..

Anmeld

25. januar 2011

Bare mig..

Secrets skriver:

Mangler muligheden: Synes det er noget MØG, selvom det er nemt at finde ud af. Synes bare det er p***e belastende man skal finde de der åndssvage kort frem hver gang man skal på, selvom jeg godt kan se fordelen i at kunne logge på fra alle computere..

Ja, det er møg irriterende!!

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

Sofia skriver:

Jeg er glad for det! Det er genialt at man kan bruge det på alle computere og at man kan bruge det til ALT - netbank, minsu, skat.dk osv osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.