Hvad syntes i om NemID? (Stem)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad syntes i om NemID?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.507 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Ellim

Hvad syntes i om NemID??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

bette

synes da det er nemt nok:)

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Jeg er glad for det! Det er genialt at man kan bruge det på alle computere og at man kan bruge det til ALT - netbank, minsu, skat.dk osv osv.

Anmeld

24. januar 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Ellim skriver:

Hvad syntes i om NemID??  

Jeg har svaret: Syntes det er noget møg og ikke til at finde ud af.. (SværID)

Da jeg op til flere gange har oplevet at systemet er gået ned, hvor jeg ikke kunne komme på netbank fordi nem id var nede.

Hvilket er ret usmart når nu man står og skal overføre en masse penge ret hurtigt til en masse, og har en aftale om det, og det så ikke kan lade sig gøre

Anmeld

24. januar 2011

AnneBJ

Jeg mangler en "andet" mulighed... Jeg synes ikke det er svært, men jeg er super god til at huske koder, og er derfor r**træt af, at jeg skal have det der møgkort med mig altid for at komme på...

Anmeld

24. januar 2011

Ellim

Fru. Skovrup skriver:

Jeg har svaret: Syntes det er noget møg og ikke til at finde ud af.. (SværID)

Da jeg op til flere gange har oplevet at systemet er gået ned, hvor jeg ikke kunne komme på netbank fordi nem id var nede.

Hvilket er ret usmart når nu man står og skal overføre en masse penge ret hurtigt til en masse, og har en aftale om det, og det så ikke kan lade sig gøre

Enig - syntes ogdå det er sværID!! el møgID

Anmeld

24. januar 2011

Vingummien

Syntes det er røv latterligt at jeg skal huske på at have det kort med migår jskal på min computer for at tjekke netbank. Syntes altså det var nemmre da jeg bare skulle taste den kode jeg havde i hovedt.

Men er da oki smart at man kan bruge det mange steder. Men vil nu hellere selv finde kode som sidder i fingerspidserne

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Ellim skriver:

Hvad syntes i om NemID??  

Jeg frygtede det enormt meget, da jeg fik det med posten og skulle igang med at "installere" det.... 

Det gik meget godt med at få det til at fungere...  

Synes nu ikke det er så svært, det er bare en ting man lige skal vænne sig til, ligesom når Baby.dk ændre noget... 

Det er nu rart at kan komme rundt de fleste steder med NemID... Før var jeg imod det - Nu er jeg rigtig glad for det... Kan nu komme ind på Sundhed.dk uden at skal installere digital  signatur... 

Anmeld

24. januar 2011

dorthemus

AnneBJ skriver:

Jeg mangler en "andet" mulighed... Jeg synes ikke det er svært, men jeg er super god til at huske koder, og er derfor r**træt af, at jeg skal have det der møgkort med mig altid for at komme på...

Enig

Anmeld

24. januar 2011

LinLin

Har stemt blankt da jeg ikke synes det er svært overhovedet, men er rigtigt træt af det! Nu skal man have det åndede kort frem når man skal ordne noget over netbank i stedet for man bare kunne taste sin kode....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.