Hvad syntes i om NemID? (Stem)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Na-Wi

I  it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

ESV

Naannaa87 skriver:

I  it

Så har du ikke haft de samme problemer med lortet som jeg har Nanna..

Fik ikke nogen adgangskode så måtte bestile en ny, det tog knap 3 uger og havde så kun adgang til netbank og ikke feks su.dk så måtte ringe til deres hotline og få af vide jeg skulle oprette en ny omgang nemid.. Så er spændt på om min Su når at gå igennem til 1/2.....

Anmeld

24. januar 2011

Grynt

Jeg har også været numse træt af det, men som så mange andre ting, så er alt begyndelse svært. Nu har jeg brugt det i et lille stykke tid og syntes det bliver nemmere og nemmere. Kan nu se hvor fedt det er, at kunne tjekke netbanken på min pc uden at skulle tænde og logge på mandens (hvor den orginale version var   )

Grynt

Anmeld

24. januar 2011

Na-Wi

ESV skriver:

Så har du ikke haft de samme problemer med lortet som jeg har Nanna..

Fik ikke nogen adgangskode så måtte bestile en ny, det tog knap 3 uger og havde så kun adgang til netbank og ikke feks su.dk så måtte ringe til deres hotline og få af vide jeg skulle oprette en ny omgang nemid.. Så er spændt på om min Su når at gå igennem til 1/2.....

ja okay så kan jeg godt forstå det er noget lort :/ håber da du når at få dine penge.. :/

Anmeld

25. januar 2011

Fru.Ø

Det er nemt og smart

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

DAs mor skriver:

Har stemt blankt da jeg ikke synes det er svært overhovedet, men er rigtigt træt af det! Nu skal man have det åndede kort frem når man skal ordne noget over netbank i stedet for man bare kunne taste sin kode....

Jeps, den hopper jeg med på!

Anmeld

25. januar 2011

LIZO

har lige fået det til netbank.. og synes det er nemt nok

men vi har haft sydbank. og der har man et nøglekort med koder.  så det er det samme nu.. bare mange flere koder. synes det er nemt at komme på. og kan komme på netbank på alle computer

Anmeld

25. januar 2011

Maja_4000

AnneBJ skriver:

Jeg mangler en "andet" mulighed... Jeg synes ikke det er svært, men jeg er super god til at huske koder, og er derfor r**træt af, at jeg skal have det der møgkort med mig altid for at komme på...

Anmeld

25. januar 2011

Mette.

Jeg synes det er nemt men møg irreterende! Jeg hader når staten "trækker" den slags ned over hovedet op folk..

Anmeld

25. januar 2011

betski

Jeg er godt og grundig irriteret over, at jeg ikke kan logge på min netbank uden at have kortet i nærheden. Så jeg går slet ikke ind for NemID. Synes det fungerede fint som det var før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.