agnieszka skriver:heaven skriver:agnieszka skriver:
hold da op det er en go´omgang grin her da :))
hvem f...giver jer lov til at dømme andre mennesker i er ikke en #"¤% berdre end andre når i gøre det..og i skal altså huske at man skal først har selv ryg fri for at snakke dømme eller hvad er det i har gang her..
håber så at i/du kan står foran spejl og sige til sig selv at i/du har aldrig gjort noget forkert i er bare for meget
rooolig nu... håber da ikke den var myntet på alle her i tråden;)
vi er jo nogen som "forsvare" i rygere, og stadig respekterer jer som mennesker og ikke mener i er dårlige mødre, ikke??? Jeg forstår ikke jeres valg, men jeg har som sagt fuld ud respekt for jer som mennesker.
Jannie
hehe nej nej:$ selvfølgeligt ikke på alle hehe
altså selvfølgeligt er det ikke super godt at man ryger når man er gravid men man kan ikke kalde en for dårlig mor det er så barnlig når man gøre det.. og man kan bare ikke sige at man har ikke respekt for en anden person..:-o det er ligesom jeg skulle ikke ha´respekt for folk som drikker kaffe når de ammer bruger cremer deo perfume vaskepulver hårlak spiser chorizo tømmer kattebakke når de er gravide osv osv osv synes bare at det er bare til grin det der..
liiiiige præcis - der er sørme mange gange ting der er ligeså slemme som rygning. Grunden til jeg forsvarer jer rygere lidt, er også at jeg ikke mener det er ok at se ned på og være nedladende overfor personer, der ikke lige har truffet de samme valg som en selv.
Fint med forskellig holdning, og at man ikke er enig - man skal bare stadig have respekt for hinanden. Og "gå efter bolden og ikke manden" - er det ikke sådan det hedder...
Debatten kunne f.eks gå på: Jamen, når du nu ved det er skadeligt - hvordan kan det så være du bliver ved.... har du prøvet at stoppe med at ryge?..... Har du gjort op med dig selv hvordan det ville være, hvis der rent faktisk skulle vise sig at være noget i vejen med den lille pga rygning?.... har du skåret ned på antal?.....
Altså rent objektive spørgsmål - så kunne det blive interessant i stedet for denne her hetz....
Jannie - der heller ikke helt forstår valget;)
Anmeld