Tilbage til verdenen (og baby.dk) :o)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

Hvor er det viiiiildt flot det der... Det havde jeg virkelig slet ikke kunnet forestille mig at det hele kunne ende med....

Kæft hvor er det lækkert

Ej vel?... Du har jo set det, da det bare var strå og gammelt lort...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Zafir

Rosa skriver:

= grøn af misundelse!!! 

Jeg er faktisk også grøn af misundelse på mig selv hihi...

Anmeld

23. januar 2011

Zafir

LotteN skriver:

hold da op hvor er i kreative - glæder mig godt nok ti lat se flere billeder, når I når længere.

VI har også selv sat vores 1.sal istand, men det er nok kun 1/3 af jeres  - men det tog nu også MEGET lang tid...

Ja altså husbonni er jo heldigvis super med sine hænder og sådan. Så kan jeg godt komme med krea idéer og være den der holder i den anden ende, når det skal igennem rundsaven osv... hehe

Altså 1/3 del størrelse af vores eller???...

Anmeld

23. januar 2011

LotteN

Zafir skriver:

Ja altså husbonni er jo heldigvis super med sine hænder og sådan. Så kan jeg godt komme med krea idéer og være den der holder i den anden ende, når det skal igennem rundsaven osv... hehe

Altså 1/3 del størrelse af vores eller???...

det er ski dejligt når I kan hjælpes ad...hehe

Ja, vi bor i et lille hus

Anmeld

23. januar 2011

Zafir

LotteN skriver:

det er ski dejligt når I kan hjælpes ad...hehe

Ja, vi bor i et lille hus

Jeg vil så sige, at jeg er glad for at de vægge NEDENUNDER er meget mindre end dem ovenpå... mmmm Men fedt, med førstesal.

Da jeg var barn, sagde jeg: Et rigtig hus, det er sådan et hus med trapper = mindst 1. sal og det har jeg NUUUUU heheheh

Anmeld

23. januar 2011

Sofia

Zafir skriver:

Ja.. det er faktisk SINDSYGT fedt, at man SELV har lavet det (på nær det meste af tømmerarbejdet. Det havde været noget makværk hvis vi havde lavet det selv, fordi vi jo bor i et gaaaaaaaaaaaaaammelt hus uden en eneste ret vinkel hehe).

Men hvis jeg var rig, så kunne jeg godt lave hygge-finish selv og de store ting til hånddværkere... hehe

I know the feeling! Altså tror simpelthen vi bliver nød til at købe et nyrenoveret hus eller bygge et nyt, hvis vi da kan få råd, ingen af os er særlig handy-agtige, men det der med at ordne hygge-delen selv, stemmer jeg også for

Anmeld

23. januar 2011

Zafir

Sofia skriver:

I know the feeling! Altså tror simpelthen vi bliver nød til at købe et nyrenoveret hus eller bygge et nyt, hvis vi da kan få råd, ingen af os er særlig handy-agtige, men det der med at ordne hygge-delen selv, stemmer jeg også for

Mmmm... Men jeg er nu glad for at huset bliver som VI vil have det. Det tvivler jeg på at jeg kunne få, hvis jeg havde købt et for-renoveret hus.

Men om jeg begriber de mennesker der sætter et hus istand og sælger det og gør det igen og igen og igen...

Det gjorde jeg sku IKKE...!

Jeg flytter ALDRIG. Jeg skal BÆRES ud, når jeg er 90 (lige inden jeg umiddelbart bliver presset til en diamant, efter jeg bliver brændt... hehe)...

Anmeld

23. januar 2011

Sofia

Zafir skriver:

Mmmm... Men jeg er nu glad for at huset bliver som VI vil have det. Det tvivler jeg på at jeg kunne få, hvis jeg havde købt et for-renoveret hus.

Men om jeg begriber de mennesker der sætter et hus istand og sælger det og gør det igen og igen og igen...

Det gjorde jeg sku IKKE...!

Jeg flytter ALDRIG. Jeg skal BÆRES ud, når jeg er 90 (lige inden jeg umiddelbart bliver presset til en diamant, efter jeg bliver brændt... hehe)...

Jeg ville helt sikkert også helst selv være med til renoveringen, så det kunne blive mere personligt, ved bare at vi ikke har evnerne eller overskuddet til det. Men også derfor jeg synes det er så sejt, når andre gør det

Anmeld

23. januar 2011

Zafir

Sofia skriver:

Jeg ville helt sikkert også helst selv være med til renoveringen, så det kunne blive mere personligt, ved bare at vi ikke har evnerne eller overskuddet til det. Men også derfor jeg synes det er så sejt, når andre gør det

hvad bor du i nu+??

Anmeld

23. januar 2011

Sofia

Zafir skriver:

hvad bor du i nu+??

Lejet lejlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.