Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pyyyh jeg bliver helt forpustet af at læse dit indlæg, hvor er det sejt at I har ordnet alt det! Altså når jeg tænker på hvor mange grå hår jeg fik da vi skulle flytte - og det var vel og mærket i en lejlighed der var totalt renoveret, så det handlede bare om at flytte vores ting og intet andet. Synes virkelig det er SEJT at I påtager jer sådan et projekt, hatten af for det og hvor er det bare blevet flot! Tror også det må give en endnu større tilfredsstillelse når man selv har slidt og slæbt og fået det hele til at se fint ud, fremfor hvis det "bare" var nogle håndværkere der havde kreeret værket!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det viiiiildt flot det der... Det havde jeg virkelig slet ikke kunnet forestille mig at det hele kunne ende med....
Kæft hvor er det lækkert
JulieE skriver: Det er fanme også noget af et projekt Elsker dit udtryk med at spille tetris med hjemmet... Vi bruger dte om at pakke turné lastbiler... Tetris for voksne
Det er fanme også noget af et projekt Elsker dit udtryk med at spille tetris med hjemmet... Vi bruger dte om at pakke turné lastbiler... Tetris for voksne
Jeg hørte engang om en dame der var rigtig god til tetris, der endte som pakkechef i et postfirma heheh Så det kan man faktisk gøre til en karriere
Rosa skriver: WAUUUUW - hvor er det bare lækkert!!!! Sikke et lækkert rum, det er da drømmesoveværelset, hva'? Tillykke - og FLOT arbejde!!! Knus og kram herfra!!!
WAUUUUW - hvor er det bare lækkert!!!!
Sikke et lækkert rum, det er da drømmesoveværelset, hva'? Tillykke - og FLOT arbejde!!!
Knus og kram herfra!!!
Totaaaaaaaaaaaaaaaaaalt!!!!
Og det højre hjørne vedsiden af skorstenen har husbonni en dejlig bordplade til mig. Så får jeg et sminkebord, med rigtig sminkespejl og halløj!!!!... wuhu!!!...
Zafir skriver: Jeg hørte engang om en dame der var rigtig god til tetris, der endte som pakkechef i et postfirma heheh Så det kan man faktisk gøre til en karriere
Sejt
LotteN skriver: ej hvor er det bare super fot... Dejlig lyst gulv må jeg sige.... jeg siger bare
ej hvor er det bare super fot... Dejlig lyst gulv må jeg sige....
jeg siger bare
Ja det er MEGA fedt. Det er gode gedigne brædder. 18cm bredde og 3 cm tykke Kun 180 kr m2'eren!!!
(fordi det er anden sortering, men det er hvor mange knaster der er og jeg kan faktisk godt lide knasterne, fordi det giver lidt spil...)
Vi har 5 m2 tilbage, så Idun får en mega sej reol på hele endevæggen i det nye værelse, bygget af dem
Zafir skriver: Totaaaaaaaaaaaaaaaaaalt!!!! Og det højre hjørne vedsiden af skorstenen har husbonni en dejlig bordplade til mig. Så får jeg et sminkebord, med rigtig sminkespejl og halløj!!!!... wuhu!!!...
= grøn af misundelse!!!
Zafir skriver: Ja det er MEGA fedt. Det er gode gedigne brædder. 18cm bredde og 3 cm tykke Kun 180 kr m2'eren!!! (fordi det er anden sortering, men det er hvor mange knaster der er og jeg kan faktisk godt lide knasterne, fordi det giver lidt spil...) Vi har 5 m2 tilbage, så Idun får en mega sej reol på hele endevæggen i det nye værelse, bygget af dem
hold da op hvor er i kreative - glæder mig godt nok ti lat se flere billeder, når I når længere.
VI har også selv sat vores 1.sal istand, men det er nok kun 1/3 af jeres - men det tog nu også MEGET lang tid...
KaMa skriver: Jeg bøjer mig i (bygge)støvet. Så flot og godt gået af jer med baby og storesøster på sidelinien.. og ikke mindst at I stadig er et par.. hahaha.
Jeg bøjer mig i (bygge)støvet. Så flot og godt gået af jer med baby og storesøster på sidelinien.. og ikke mindst at I stadig er et par.. hahaha.
Uhada... det har fanmer også holdt hårdt... er du vimmer vi har været uenige et par gange eller 20...
Heldigvis sluttede vi med rødvin og bøffer og god sex igår aftes hehe...
Sofia skriver: Pyyyh jeg bliver helt forpustet af at læse dit indlæg, hvor er det sejt at I har ordnet alt det! Altså når jeg tænker på hvor mange grå hår jeg fik da vi skulle flytte - og det var vel og mærket i en lejlighed der var totalt renoveret, så det handlede bare om at flytte vores ting og intet andet. Synes virkelig det er SEJT at I påtager jer sådan et projekt, hatten af for det og hvor er det bare blevet flot! Tror også det må give en endnu større tilfredsstillelse når man selv har slidt og slæbt og fået det hele til at se fint ud, fremfor hvis det "bare" var nogle håndværkere der havde kreeret værket!
Ja.. det er faktisk SINDSYGT fedt, at man SELV har lavet det (på nær det meste af tømmerarbejdet. Det havde været noget makværk hvis vi havde lavet det selv, fordi vi jo bor i et gaaaaaaaaaaaaaammelt hus uden en eneste ret vinkel hehe).
Men hvis jeg var rig, så kunne jeg godt lave hygge-finish selv og de store ting til hånddværkere... hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128