Tilbage til verdenen (og baby.dk) :o)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

JulieE

Hvor er det blevet fedt, Zafir! Glæder mig til at se dte med møbler og det hele Godt kæmpet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Zafir

TbCp skriver:

Fedt fedt!!!

Vi håber lidt på at skulle igang med vores loftrum.... på et tidspunkt når vi skal skifte tag, inden alt for mange år!

Altså - det er godtnok lækkert bagefter. - men jeg gjorde det IKKE igen (altså selv heheh)... Hvis jeg vandt i lotto og havde masser af penge, så måske (til håndværkere...)

Anmeld

23. januar 2011

dorthemus

Zafir skriver:

Glæder mig SÅ^ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ meget til I kommer op

Så kan vi måske lige snakkes ved i morgen?? Orker ikke telefon lige nu...er så træt oven på en hård dag

Anmeld

23. januar 2011

Zafir

JulieE skriver:

Hvor er det blevet fedt, Zafir! Glæder mig til at se dte med møbler og det hele Godt kæmpet

uhhhhh tak.... Det har været mit livs kamp!!

Anmeld

23. januar 2011

TbCp

Zafir skriver:

Altså - det er godtnok lækkert bagefter. - men jeg gjorde det IKKE igen (altså selv heheh)... Hvis jeg vandt i lotto og havde masser af penge, så måske (til håndværkere...)

Hehe

Anmeld

23. januar 2011

JulieE

Zafir skriver:

uhhhhh tak.... Det har været mit livs kamp!!

Det er fanme også noget af et projekt Elsker dit udtryk med at spille tetris med hjemmet... Vi bruger dte om at pakke turné lastbiler... Tetris for voksne

Anmeld

23. januar 2011

Rosa

WAUUUUW - hvor er det bare lækkert!!!! 

Sikke et lækkert rum, det er da drømmesoveværelset, hva'? Tillykke - og FLOT arbejde!!!

Knus og kram herfra!!!

Anmeld

23. januar 2011

LotteN

ej hvor er det bare super fot... Dejlig lyst gulv må jeg sige....

jeg siger bare

Anmeld

23. januar 2011

Vial

Jeg bøjer mig i (bygge)støvet. Så flot og godt gået af jer med baby og storesøster på sidelinien.. og ikke mindst at I stadig er et par.. hahaha.

Anmeld

23. januar 2011

Zafir

dorthemus skriver:

Så kan vi måske lige snakkes ved i morgen?? Orker ikke telefon lige nu...er så træt oven på en hård dag

heeeelt sikkert Skal også putte Idun nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.