Ferie ferie ferie.. Hvem har forstand på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

HelleBelle

Dinna88 skriver:

http://www.holidaylettings.co.uk/rentals/rezzonico/8112

Der er det ene link, men det er ikke det gode af dem! - Det blev så lige i dag i stedet for i morgen, hehe.

uh det ser godt ud....hvad koster det at leje det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Tystys14

Kæresten og jeg vil utrolig gerne ud og rejse, vi har aldrig været på ferie sammen og jeg har aldrig været i udlandet så nu skal det altså være, men hvad skal vi vælge? Jeg synes simpelthen det er så svært så har brug for nogle gode råd og evt. billeder

Vi vil gerne på en en tur hvor der er mulighed for at dase, men der skal også være gode muligheder for at komme ud og se noget da vi ikke har lyst til at ligge 7 dage ved poolen.

Vi havde tænkt lidt på et hotel med all inclusive, men betyder det at man f.eks. bare kan få noget at drikke når man er tørstig eller hvad? Har virkelig ikke forstand på det

Så kom med jeres gode råd og fortæl hvor i evt. har været henne  

På forhånd tak 

Tag til Egypten.  Det er alletiders, hvis i vil danse og feste om natten/aftenen skal i på hotel Rihanna In, der er gang i den.

(Opdagede i Egypten at jeg var gravid. så har et helt særligt forhold til Egypten hihi. )

http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g297548-d317239-Reviews-Three_Corners_Rihana_Resort-El_Gouna_Red_Sea_and_Sinai.html

Anmeld

24. januar 2011

Dinna88

HelleBelle skriver:

uh det ser godt ud....hvad koster det at leje det??

Jeg tror det står på hjemmesiden. Mener at det måske er en 10.000 for en uge?

Anmeld

24. januar 2011

mizz-lillemor06

egypten er et dejligt sted. der hvor vi boede var det med all inc. da vi havde vores søn på tre med og det var alletiders. både is og sodavand,øl og lokale alkohol drikke var gratis. mad hele dagen. alletiders. men tennerife er også et lækkert sted. nogle år siden jeg har været der men der er noget at se på og stor mulighed for bare at dase. og rejser men med spise er der altid danske guider og det hjælper meget på det. de ved lige hva der er værd at se og opleve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.