grinny skriver:
Kæresten og jeg vil utrolig gerne ud og rejse, vi har aldrig været på ferie sammen og jeg har aldrig været i udlandet så nu skal det altså være, men hvad skal vi vælge? Jeg synes simpelthen det er så svært så har brug for nogle gode råd og evt. billeder 
Vi vil gerne på en en tur hvor der er mulighed for at dase, men der skal også være gode muligheder for at komme ud og se noget da vi ikke har lyst til at ligge 7 dage ved poolen.
Vi havde tænkt lidt på et hotel med all inclusive, men betyder det at man f.eks. bare kan få noget at drikke når man er tørstig eller hvad? Har virkelig ikke forstand på det 
Så kom med jeres gode råd og fortæl hvor i evt. har været henne
På forhånd tak
ALL inclusive er som regel kun når det er charter. Vi har lige været i Egypten. Der var all inclusive alt med og alt drikke fra 07-24. Kunne helt klart betale sig. Men Egypten i hvert fald hvor jeg var, var KUN daseferie. dvs ikke så meget ud over sol, pool og stand (som var det vi gik efter da vi har et lille barn)
Vil du have begge dele kan du måske overveje Barcelona. Der er stranden ca 15-20 min med metro fra centrum så vidt jeg husker og så har du selvfølgelig storbyen også.
Men sådanne steder er der ikke all inc. da det ikke vil være charterferie.
Anmeld