Ferie ferie ferie.. Hvem har forstand på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Dinna88

grinny skriver:

Hold da op, dine dage går hurtigt, hehe

Jaaa, men så ringede min kæreste lige og han havde sin far ved siden af sig! Så blev de 24 timer lige til et par minutter

Hvis det er noget I overvejer kan jeg sagtens sende jer flere billeder - jeg har tonsvis fra ferier dernede fra. Det skal også siges at I kan sejle over på den anden side af søen og se nogle byer der osv. Og der er en SUPER fed vandretur - som også er vildt hår, oppe i bjergene hvor det er 100 % naturligt landskab man går i. Og pludselig står der en ko ved siden af en fordi der bor landmænd der Sådan hist og her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Betteisen

Dinna88 skriver:

http://www.holidaylettings.co.uk/rentals/rezzonico/8112

Der er det ene link, men det er ikke det gode af dem! - Det blev så lige i dag i stedet for i morgen, hehe.

Uha det ser sørme lækkert ud... En skam man har to så små nogle poder ellers ville det godt nok være interessant

Anmeld

23. januar 2011

grinny

Dinna88 skriver:

Jaaa, men så ringede min kæreste lige og han havde sin far ved siden af sig! Så blev de 24 timer lige til et par minutter

Hvis det er noget I overvejer kan jeg sagtens sende jer flere billeder - jeg har tonsvis fra ferier dernede fra. Det skal også siges at I kan sejle over på den anden side af søen og se nogle byer der osv. Og der er en SUPER fed vandretur - som også er vildt hår, oppe i bjergene hvor det er 100 % naturligt landskab man går i. Og pludselig står der en ko ved siden af en fordi der bor landmænd der Sådan hist og her.

Vandretur er lige noget for os, da vi som sagt heller ikke gider at ligge ved poolen hver eneste dag.. Tror lige jeg skal ha taget den her op med kæresten imorgen

Anmeld

23. januar 2011

Dinna88

Betteisen skriver:

Uha det ser sørme lækkert ud... En skam man har to så små nogle poder ellers ville det godt nok være interessant

Hvor små er de da?
Jeg skal derned med min søster, hendes mand, min kæreste og så min niece der til den til er 2½. Huset er fint velegnet til små børn. 

Anmeld

23. januar 2011

Dinna88

grinny skriver:

Vandretur er lige noget for os, da vi som sagt heller ikke gider at ligge ved poolen hver eneste dag.. Tror lige jeg skal ha taget den her op med kæresten imorgen

Okay

Jeg håber da det er noget I kan bruge til noget. Det er fyldt med muligheder  

Anmeld

23. januar 2011

Sofia

Der har netop været en tråd omkring Atlantis rejser og deres rejser til Egypten - også med all inclusive, tjek evt. den

Anmeld

23. januar 2011

Betteisen

Dinna88 skriver:

Hvor små er de da?
Jeg skal derned med min søster, hendes mand, min kæreste og så min niece der til den til er 2½. Huset er fint velegnet til små børn. 

Har en pige på 2 år og en på 7 mdr... det er for langt i bil med to små små børn

Anmeld

23. januar 2011

biimse

Vi var i Mexico sidste vinter, med all inclusive, og der kunne vi spise og drikke så meget vi ville, hele dagen lang

Anmeld

24. januar 2011

Dinna88

Betteisen skriver:

Har en pige på 2 år og en på 7 mdr... det er for langt i bil med to små små børn

okay, ja, det kan jeg godt se... Vi venter også med at tage derned på grund af min niece Meeen, huset er der også om et par år, hehe.

Anmeld

24. januar 2011

tinasmor

grinny skriver:

Kæresten og jeg vil utrolig gerne ud og rejse, vi har aldrig været på ferie sammen og jeg har aldrig været i udlandet så nu skal det altså være, men hvad skal vi vælge? Jeg synes simpelthen det er så svært så har brug for nogle gode råd og evt. billeder

Vi vil gerne på en en tur hvor der er mulighed for at dase, men der skal også være gode muligheder for at komme ud og se noget da vi ikke har lyst til at ligge 7 dage ved poolen.

Vi havde tænkt lidt på et hotel med all inclusive, men betyder det at man f.eks. bare kan få noget at drikke når man er tørstig eller hvad? Har virkelig ikke forstand på det

Så kom med jeres gode råd og fortæl hvor i evt. har været henne  

På forhånd tak 

ALL inclusive er som regel kun når det er charter. Vi har lige været i Egypten. Der var all inclusive alt med og alt drikke fra 07-24. Kunne helt klart betale sig. Men Egypten i hvert fald hvor jeg var, var KUN daseferie. dvs ikke så meget ud over sol, pool og stand (som var det vi gik efter da vi har et lille barn)

Vil du have begge dele kan du måske overveje Barcelona. Der er stranden ca 15-20 min med metro fra centrum så vidt jeg husker og så har du selvfølgelig storbyen også.

Men sådanne steder er der ikke all inc. da det ikke vil være charterferie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.