grinny skriver:
Uhh Italien lyder lækkert.. Du må meget gerne sende et link og lidt info 
Med selvstændig mener du så hvor man selv finder ud af hvad man vil se? Fordi det var nemlig det jeg havde regnet med at vi skulle 
Okay. Må jeg sende dig et link i morgen? skal lige have fat i min svigerfar 
Huset ligger ved Comosøen i Norditalien. Det er i tre etager med to soveværelser og generelt er det bare super lækkert. Det har en terrasse med udsigt til Como søen - det er SÅ smukt! Derudover ligger huset på et Bjerg, så er man der midt på sommeren er det skønt fordi der er lidt køligere der. Der er mulighed for internet og forskellige kanaler på TV'et, men der er så ikke pool
Derfra man kan køre til Milano (mener det er 1½ time væk), Livigno (en by hvor man ikke betaler moms eller skat eller hvad det nu er, så det er super billigt) Derfra er der ikke hamrende langt til Schweiz, hvis man keder sig lidt.
Går man ned ad bjerget kommer man ned til Søen, hvor man kan bade - der er nærmest en strand der til, og der er meget få mennesker dernede. Der ligger en by MEGET tæt på som jeg ikke husker hvad hedder, men den er super hyggelig og der er mulighed for en smule shopping og selvfølgelig for at spise ægte italiensk is 
Uha, der er meget at sige om det, men jeg kan ikke huske det hele. Jeg skal nok lige finde et link til dig!
Anmeld