Maine coon killinger;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Tina&Martin skriver:

Hihi, det kan vende på et tallerken.. Trille var også viiildt nysgerrig, men Simba var meget reserveret så det blev hun os, man skal jo se på til alfahanden  Men det er heldigvis vendt igen, og i julen puttede hun med svigerfar på gulvet, selvom han tit siger en masse høje lyde for at teste hende af

men hvordan skal lige kende forskel på dem? de linger jo hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

2babygirls

Christina92!<3 skriver:

men hvordan skal lige kende forskel på dem? de linger jo hinanden

Kig grundigt på deres pels... så skal du nok finde noget der skiller dem fra hinanden!!!

Anmeld

24. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Tina&Martin skriver:

Kig grundigt på deres pels... så skal du nok finde noget der skiller dem fra hinanden!!!

Anmeld

24. januar 2011

TbCp

Heise skriver:

freja og frida

men mille og molly er da også perfekt!!

de er top-nuttede!!!!

heise

Det hedder min venindes to døtre

Anmeld

24. januar 2011

Lou87

Tina&Martin skriver:

Hmm det kommer vist an på din profil derinde.. send gerne tak

Hehe flot troede jeg havde sendt linket med i sidste besked..
Kommer her: http://www.facebook.com/album.php?aid=70497&id=752592596

Har li sat det så alle kan se det pt.. så burde du kunne

Anmeld

24. januar 2011

2babygirls

Lou87 skriver:

Hehe flot troede jeg havde sendt linket med i sidste besked..
Kommer her: http://www.facebook.com/album.php?aid=70497&id=752592596

Har li sat det så alle kan se det pt.. så burde du kunne

AJ hvor er den bare for kær!!!! især hvor den ligger og flasher sin tykke babymave

Anmeld

24. januar 2011

Lou87

Tina&Martin skriver:

AJ hvor er den bare for kær!!!! især hvor den ligger og flasher sin tykke babymave

hehe jup.. han er herlig..
og blev da også godt jaloux da lillepigen kom til, der havde han jo været et møgforkælet "enebarn" i 5 år

Anmeld

24. januar 2011

2babygirls

Lou87 skriver:

hehe jup.. han er herlig..
og blev da også godt jaloux da lillepigen kom til, der havde han jo været et møgforkælet "enebarn" i 5 år

Åh kender så meget til det... Min lille "fede" trille var også pænt fornærmet.. først da Madeleine var omkring 2 mdr kom hun frem fra skjul og ville igen hyggeputte.. men nu er baby på eget værelse, så hun har rig mulighed for at putte sig under dynen igen.. Lige nu sidder hun op af mig mens jeg er på nettet, generelt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2011

Lou87

Tina&Martin skriver:

Åh kender så meget til det... Min lille "fede" trille var også pænt fornærmet.. først da Madeleine var omkring 2 mdr kom hun frem fra skjul og ville igen hyggeputte.. men nu er baby på eget værelse, så hun har rig mulighed for at putte sig under dynen igen.. Lige nu sidder hun op af mig mens jeg er på nettet, generelt

Hahahaa hvor er det bare godt..
De er simpelthen så sjove de dyr..

Har li lagt lidt ekstra nye op - hvor er det dog pinligt man sådan spammer med sit lille barn men egentlig glemmer sin hund
Altså hihi

Se de nye her:
http://www.facebook.com/album.php?aid=70497&id=752592596&saved#!/album.php?fbid=38504547596&id=752592596&aid=70497

Anmeld

24. januar 2011

2babygirls

Lou87 skriver:

Hahahaa hvor er det bare godt..
De er simpelthen så sjove de dyr..

Har li lagt lidt ekstra nye op - hvor er det dog pinligt man sådan spammer med sit lille barn men egentlig glemmer sin hund
Altså hihi

Se de nye her:
http://www.facebook.com/album.php?aid=70497&id=752592596&saved#!/album.php?fbid=38504547596&id=752592596&aid=70497

Ej hvor er han bare for genial.. DET er derfor man køber mini hunde  Har virkelig kæmpet min kamp overfor manden, men han står fast... Så der går maaaange år før jeg får min vilje.. Læs: kattene skal være døde og borte og han skal ha haft en golden først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.