Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina&Martin skriver: Kan godt se han har farverne og størrelsen hhahahaha
Kan godt se han har farverne og størrelsen hhahahaha
Ja...og M'et i panden, samt den typiske kindaftegning, men det er lidt svært at se på det billede.Og så har han det gode og venlige sind
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Ja...og M'et i panden, samt den typiske kindaftegning, men det er lidt svært at se på det billede.Og så har han det gode og venlige sind
Var lige ude og glo på Trille, har aaaaldrig tænkt over de to ^^ i brynene.. men fedt nok at de har sådan nogle tegn!!!
Christina92!<3 skriver: bare ik sikker på om molly kan bruges til en kat?
bare ik sikker på om molly kan bruges til en kat?
Jo... Trille er jo egentlig også et fuglenavn, så det skal du ikke tænke så meget over !!
Tina&Martin skriver: Var lige ude og glo på Trille, har aaaaldrig tænkt over de to ^^ i brynene.. men fedt nok at de har sådan nogle tegn!!!
LOOOL
Christina92!<3 skriver: ihh de to skal vi ha de er så søøøøde har i nogen navne til dem det to piger
ihh de to skal vi ha de er så søøøøde har i nogen navne til dem det to piger
navne er så svært men hvor er de bare nusser har selv 2
Tina&Martin skriver: Hihi, ja 7kg kat Det gik lidt galt efter hun blev sterilliseret.. Da hun var knap et halvt år fik hun brystkræft men kunne ikke nænne at spare hende væk, så smed lige 6000 på en dyrlæge. Hun får endda special foder, så tror det er ren og skær dovenskab hun lever i det hedder Orijen hvis det er.. uden mel og alt det, ren vildkatte mad.
Hihi, ja 7kg kat Det gik lidt galt efter hun blev sterilliseret.. Da hun var knap et halvt år fik hun brystkræft men kunne ikke nænne at spare hende væk, så smed lige 6000 på en dyrlæge.
Hun får endda special foder, så tror det er ren og skær dovenskab hun lever i det hedder Orijen hvis det er.. uden mel og alt det, ren vildkatte mad.
7 kg!!! shiiiit manner.. min hund vejer 5 kg hihi..
SussieThyssen skriver: Hehe..vores Felix vejer 9 kg..men han er også stoooor...og temmelig tyk..og en typisk Garfield
Hehe..vores Felix vejer 9 kg..men han er også stoooor...og temmelig tyk..og en typisk Garfield
Er målløs
Min hund vejer 5 kg !!
My og MivMolly og MyFreja og FridaEller Mille og Molly som er foreslået det er da sødt Og specielt når de har det M i panden Er normalt ik kattemenneske.. Har hund dog i kattestrr, griner.Men de her er godt nok nuser Glæder mig til og se flere billeder og høre navnene
Lou87 skriver: 7 kg!!! shiiiit manner.. min hund vejer 5 kg hihi..
Hihi, min alm huskat vejer også 7kg.. de lever vist godt af deres foder.. hvad har du for en hund??
Christina92!<3 skriver: hehe hvad var det jers hed?
hehe hvad var det jers hed?
Lur lige den film i mit videoalbum... SÅ ved du hvorfor du skal købe små skum-bolde Kan kende det på at hun stamper ned af trappen og så kommer der en masse kald og så kommer der en bold trillene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128