Maine coon killinger;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Ox.

MissGeoh skriver:

Bellis & Lilje. 

Ej søde! Nakker du lige min datters navn!

Så synes jeg de skal hedder Betina & Putte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Lou87

Tina&Martin skriver:

Hihi, min alm huskat vejer også 7kg.. de lever vist godt af deres foder.. hvad har du for en hund??

Hold da op!!
Jamen nu er min self i kattestr, så siger nok sig selv den ikk vejer mere.. men synes bare stadig det er vildt en kat vejer så meget!

Jeg har en lille chihuahua som ellers er lidt overvægtig  
Han tog desværre en del på efter kastrering.

Anmeld

24. januar 2011

MissGeoh

Ox. skriver:

Ej søde! Nakker du lige min datters navn!

Så synes jeg de skal hedder Betina & Putte

Hahha.. Synes bare de er så søde sammen de navne..

Derfor jeg skrev det..

Ellers Bellis og Rose..

Anmeld

24. januar 2011

2babygirls

Lou87 skriver:

Hold da op!!
Jamen nu er min self i kattestr, så siger nok sig selv den ikk vejer mere.. men synes bare stadig det er vildt en kat vejer så meget!

Jeg har en lille chihuahua som ellers er lidt overvægtig  
Han tog desværre en del på efter kastrering.

Billede, tak !!! Æeeelsker chihuahua.... Har engang mødt en blanding mellem en malteser og chihuahua !!! SÅ NUSER !!!

Dyrlægen var også fascineret over ham haha... men han får speciel kost, så det er ikke fordi vi overfodre dem. Han var en lille underernæret splejs da vi i tidernes morgen hentede ham

Anmeld

24. januar 2011

Lou87

Tina&Martin skriver:

Billede, tak !!! Æeeelsker chihuahua.... Har engang mødt en blanding mellem en malteser og chihuahua !!! SÅ NUSER !!!

Dyrlægen var også fascineret over ham haha... men han får speciel kost, så det er ikke fordi vi overfodre dem. Han var en lille underernæret splejs da vi i tidernes morgen hentede ham

Ja jeg elsker også de små hunderacer..
Har altid haft store hunde da jeg var lille, så vidste bare det var en lille jeg ville have når jeg selv kunne :-)

Jeg tror jeg skal ha enten en chihuahua / dværg pinscher blanding eller mops næste gang

Der er et link til mit album af vufferen på facebook her..
Ved ikk om du kan se det når vi ikk er venner derinde ?
Ellers sender jeg li nogle manuelt

Anmeld

24. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Tina&Martin skriver:

Lur lige den film i mit videoalbum... SÅ ved du hvorfor du skal købe små skum-bolde  Kan kende det på at hun stamper ned af trappen og så kommer der en masse kald og så kommer der en bold trillene

ihhh nu de kommet og hold kæft de nuttede med de ples

Anmeld

24. januar 2011

2babygirls

Christina92!<3 skriver:

ihhh nu de kommet og hold kæft de nuttede med de ples

NYD at de er micro små... om lidt er det to selvfede misser der slænger sig i solen

Anmeld

24. januar 2011

2babygirls

Lou87 skriver:

Ja jeg elsker også de små hunderacer..
Har altid haft store hunde da jeg var lille, så vidste bare det var en lille jeg ville have når jeg selv kunne :-)

Jeg tror jeg skal ha enten en chihuahua / dværg pinscher blanding eller mops næste gang

Der er et link til mit album af vufferen på facebook her..
Ved ikk om du kan se det når vi ikk er venner derinde ?
Ellers sender jeg li nogle manuelt

Hmm det kommer vist an på din profil derinde.. send gerne tak

Anmeld

24. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Tina&Martin skriver:

NYD at de er micro små... om lidt er det to selvfede misser der slænger sig i solen

ja de godt nok lille nu men de er ogsp kun 12 uger lie idag men den er godt nok meget nysgering mens den anden lige skal se an

Anmeld

24. januar 2011

2babygirls

Christina92!<3 skriver:

ja de godt nok lille nu men de er ogsp kun 12 uger lie idag men den er godt nok meget nysgering mens den anden lige skal se an

Hihi, det kan vende på et tallerken.. Trille var også viiildt nysgerrig, men Simba var meget reserveret så det blev hun os, man skal jo se på til alfahanden  Men det er heldigvis vendt igen, og i julen puttede hun med svigerfar på gulvet, selvom han tit siger en masse høje lyde for at teste hende af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.