Endnu en tur til vagtlæge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Nej, det her natteroderi, det lønner sig på ingen måde. Jeg tror også jeg drev hr. Bjørn en anelse til vanvid, som jeg vendte og drejede mig...

Det behøver vel ikke være lægen der poder? Det kan konsultationssygeplejersken vel sagtens? Jeg giiiider ikke vente 30 minutter på at tale med lægen, jeg ringer til sekretæren og ber om en tid til podning. Basta!!

Det lysner lidt ang. eksamen, jeg er håbefuld. Det er mere mine timer jeg er nervøs for. Må være væk 25% og er ved at være tæt på, frygter jeg.. Vi krydser lige fingre

Nej, natteroderi er noget ged.... Men jeg gør det også selv hvis jeg er rigtig syg... Det er ellers der man har brug for ekstra søvn, men jeg fungerer vidst omvendt:0) ja tak, du nupper bare sygeplejersken! Hvem holder styr på e 25%?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

Nej, natteroderi er noget ged.... Men jeg gør det også selv hvis jeg er rigtig syg... Det er ellers der man har brug for ekstra søvn, men jeg fungerer vidst omvendt:0) ja tak, du nupper bare sygeplejersken! Hvem holder styr på e 25%?

Det gør vejleder og jeg selv.. Og afd.sygpl tror jeg (det er ikke standard, men sådan er det vist i den afdeling) Jeg håber vi kan aftale, at de 30 timers forberedelse jeg har har jeg arbejdet hjemmefra, så det er mine sygedage/arbejdsdage i een.. Så går det i hvert fald mere end op.. Men er ikke sikker på de er med på den Må tale for min sag.. Ellers hænger de jo bare på en eksamen senere... i næste uge f.x... Og da er de nye studerende startede. Det kan ikke være i deres interesse..

Anmeld

24. januar 2011

Lilac

Årh, hvor jeg føler med dig! Sygdom er SÅ surt, og det har det altid med at komme liiiige op til en eksamen! Den er bare sikker! 
Jeg håber for dig du snart er ovenpå - det med ømheden i kroppen tyder jo godt nok på influenza...

Og det med at overrende vagtlægen! Vent bare til I bliver forældre  Jeg føler vi snart ikke laver andet end at kommunikere med en læge - på den ene eller anden form!

God bedring til dig! Kram herfra 

Anmeld

24. januar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Jeg har ikke skidt, nej.. Jeg har taget 50ml lactulose i 3 dage nu (i sodavand, fantastisk trick ) og har drukket den kære sveskejuice.. Der sker NADA.. Jeg prutter en del, men der kommer ikke skyggen af noget..

Åh lille missekat....  Altså det er jo godt du luft prutter, men tror du ikke du skal tale med lægen om at få noget stærkere (evt. klyx) så du lige kan "prutte med følge". Der er jo gået rigtig lang tid nu, og det er jo slet ikke godt.....

Tæller det også i fraværd, når det er graviditetsreleteret? Det gør det jo normalt ikke....

Anmeld

24. januar 2011

otlitrom

Åh lille missekat....  Altså det er jo godt du luft prutter, men tror du ikke du skal tale med lægen om at få noget stærkere (evt. klyx) så du lige kan "prutte med følge". Der er jo gået rigtig lang tid nu, og det er jo slet ikke godt.....

Tæller det også i fraværd, når det er graviditetsreleteret? Det gør det jo normalt ikke....

Der begynder at ske lidt Har haft to små fødsler idag, og kan mærke der er veer på vej

Håber det hjælper..

Ang. fravær ved jeg det ikke. Men har talt med afdelingen, og det lyder ikke som om de tæller. De ønsker at få mig "helskindet igennem".

Anmeld

24. januar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Der begynder at ske lidt Har haft to små fødsler idag, og kan mærke der er veer på vej

Håber det hjælper..

Ang. fravær ved jeg det ikke. Men har talt med afdelingen, og det lyder ikke som om de tæller. De ønsker at få mig "helskindet igennem".

Juuuhuuuuuuuuuuuuuuuuu

Husk nu at forsætte med lactolosen....

Fantastisk med fraværet, men altså du kan jo også dit kram, så de ved jo det ikke skader faget at du kommer igennem, ja tværdimod.

Knus

(Ja ja jeg sidder lige og griner over, at jeg jubler over dit puha )

Anmeld

24. januar 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Juuuhuuuuuuuuuuuuuuuuu

Husk nu at forsætte med lactolosen....

Fantastisk med fraværet, men altså du kan jo også dit kram, så de ved jo det ikke skader faget at du kommer igennem, ja tværdimod.

Knus

(Ja ja jeg sidder lige og griner over, at jeg jubler over dit puha )

Det er utrolige "glæder" vi deler med hinanden herinde

Og med dit bar-trick med sodavanden er det jo en smal sag at få det ned!

Og hvor er du sød, buddy! Jeg håber på at blive en god sygeplejerske, når jeg engang er færdig. Aller senest om 5 mdr. idag, hvis alt går vel!!

Anmeld

24. januar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Det er utrolige "glæder" vi deler med hinanden herinde

Og med dit bar-trick med sodavanden er det jo en smal sag at få det ned!

Og hvor er du sød, buddy! Jeg håber på at blive en god sygeplejerske, når jeg engang er færdig. Aller senest om 5 mdr. idag, hvis alt går vel!!

Ja særlig drinks er jeg dælme god til

Og ja selvføelig bliver du en god splér. Og jeg ville med glæde overlade mig selv og Lutten i din varetægt.

(og tænker lige det faktisk er skræmmende, at jeg kun har mødt 3 uddannet splér en elev og så selvføl. Mette-musen, (og dig!!!!) der efter min mening var gode sygeplejsker, og vi har trods alt mødt rigtig mange på 2 år)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.