Endnu en tur til vagtlæge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

TbCp

kitty skriver:

Har I fået tid til Liva?

Jeg er lige kommet hjem. De kan stadig ikke sige, hvad det er.. Jeg skal holde mig under dynen og tage det med ro. Jeg er ikke syg nok til at have H1N1, efter lægens mening...

Vi skulle ikke ind til dem.

Har lige lavet en lille tråd om det.... vagtlægen mener hun har børnemigræne

Hvor er det mærkeligt de ikke kan finde ud af hvad du fejler?Tog de ingen prøver? Ellers er detvel at stille op ved egen læge imorgen og blive tjekket i hoved og numse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

anna-jonas

kitty skriver:

Har I fået tid til Liva?

Jeg er lige kommet hjem. De kan stadig ikke sige, hvad det er.. Jeg skal holde mig under dynen og tage det med ro. Jeg er ikke syg nok til at have H1N1, efter lægens mening...

Host, host.........................den læge er da ellers vældig klog, hva'?? H1N1 er som alle andre vira, der er forskellige grader af det. Herhjemme havde vi det alle sammen sidste år, og den eneste der blev møghamrende dårlig af det, var lille mig....................og måtte indlægges und alles. De andre havde lidt feber, ondt i leddene og hovedpine.

Men Anna, giv dig selv lov til at være syg.......................læg dig i sengen, og sov, sov, sov....................hvis ikke du har det bedre imorgen, så lad lige din egen læge tage en lytter på dig.

Knus Mette

Anmeld

23. januar 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

Host, host.........................den læge er da ellers vældig klog, hva'?? H1N1 er som alle andre vira, der er forskellige grader af det. Herhjemme havde vi det alle sammen sidste år, og den eneste der blev møghamrende dårlig af det, var lille mig....................og måtte indlægges und alles. De andre havde lidt feber, ondt i leddene og hovedpine.

Men Anna, giv dig selv lov til at være syg.......................læg dig i sengen, og sov, sov, sov....................hvis ikke du har det bedre imorgen, så lad lige din egen læge tage en lytter på dig.

Knus Mette

Jeg blev ærlig talt også lidt sur.. Ikke syg nok, ikke feber nok. Jeg har 38 og er øm i hele kroppen. Det er fandme rigeligt nok til mig, til at føle jeg er syg.

Jeg lægger mig under dynen nu, og står ikke op før i morgen tidlig, så må jeg se, hvordan jeg har det.

Men du siger noget meget væsentligt: Giv dig selv lov til at være syg. Det er jeg nemlig mega dårlig til.. Men nu prøver jeg.

Anmeld

23. januar 2011

ooo

Jeg synes også at du skal tage til din egen læge i morgen, for det kan ikke passe at du skal have det så dårligt i så lang tid.

Se om du ikke kan sove, det er som regel det eneste der plejer at hjælpe lidt på mig.

God bedring.

Anmeld

23. januar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Jeg blev ærlig talt også lidt sur.. Ikke syg nok, ikke feber nok. Jeg har 38 og er øm i hele kroppen. Det er fandme rigeligt nok til mig, til at føle jeg er syg.

Jeg lægger mig under dynen nu, og står ikke op før i morgen tidlig, så må jeg se, hvordan jeg har det.

Men du siger noget meget væsentligt: Giv dig selv lov til at være syg. Det er jeg nemlig mega dårlig til.. Men nu prøver jeg.

Okay nu spørger jeg lige ud af posen....

Men har du skidt???

Jeg ved, når jeg er meget forstoppet (ligesom 4X klyx) så kan jeg altså også få det alla influenza agtigt, små feber og ja selv mit blodsukker falder.....

Tænker om du også kan ha´det pga. forstoppelsen...

Anmeld

23. januar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

jeg fik ikke svaret din sms..... faldt selv i søvn

men Anna, lægevagten kunne heller intet høre på mine lunger... det kunne min egen læge heller ikke, men de kunne se infektionstallet og se at jeg havde det rigtigt skidt... og at mycoplasma var positiv...

få dem til at tage nogle prøver! eller få dem til at stille grejet til rådighed... så kan du sgu selv ta de prøver...

Anmeld

24. januar 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Okay nu spørger jeg lige ud af posen....

Men har du skidt???

Jeg ved, når jeg er meget forstoppet (ligesom 4X klyx) så kan jeg altså også få det alla influenza agtigt, små feber og ja selv mit blodsukker falder.....

Tænker om du også kan ha´det pga. forstoppelsen...

Jeg har ikke skidt, nej.. Jeg har taget 50ml lactulose i 3 dage nu (i sodavand, fantastisk trick ) og har drukket den kære sveskejuice.. Der sker NADA.. Jeg prutter en del, men der kommer ikke skyggen af noget..

Anmeld

24. januar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg fik ikke svaret din sms..... faldt selv i søvn

men Anna, lægevagten kunne heller intet høre på mine lunger... det kunne min egen læge heller ikke, men de kunne se infektionstallet og se at jeg havde det rigtigt skidt... og at mycoplasma var positiv...

få dem til at tage nogle prøver! eller få dem til at stille grejet til rådighed... så kan du sgu selv ta de prøver...

Godt du har fået sovet, søde. Jeg har været vågen siden kl 4

Jeg har det bedre idag, men har slet ikke fået sovet i nat, og har stadig lidt feber.. Så jeg kommer ikke afsted i praktik idag (hvilket jeg har det MEGA dårligt med), men håber på at komme afsted i morgen..

Jeg ringer til lægen og ber om at blive podet. Jeg er ikke tryg ved ikke at blive det. Lægen argument igår var "du ligner ikke noget katten har slæbt ind, så jeg poder dig ikke".. Og så sidder man der og irriterer sig over at være gået i bad, for første gang i 5 dage, fordi man faktisk sku' ud af lejligheden. Havde jeg lugtet fælt var jeg nok blevet testet...

Anmeld

24. januar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Godt du har fået sovet, søde. Jeg har været vågen siden kl 4

Jeg har det bedre idag, men har slet ikke fået sovet i nat, og har stadig lidt feber.. Så jeg kommer ikke afsted i praktik idag (hvilket jeg har det MEGA dårligt med), men håber på at komme afsted i morgen..

Jeg ringer til lægen og ber om at blive podet. Jeg er ikke tryg ved ikke at blive det. Lægen argument igår var "du ligner ikke noget katten har slæbt ind, så jeg poder dig ikke".. Og så sidder man der og irriterer sig over at være gået i bad, for første gang i 5 dage, fordi man faktisk sku' ud af lejligheden. Havde jeg lugtet fælt var jeg nok blevet testet...

God ide Anna!!!!! Og så lad være med at have det skidt mht praktikken idag, der er andre ting som kommer i første række trods alt! Hellere hjemme idag og mere klar onsdag:0) tak ja, det var dejligt at sove hi hi... Men det betaler sig ikke at stå op klokken 4...

Anmeld

24. januar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

God ide Anna!!!!! Og så lad være med at have det skidt mht praktikken idag, der er andre ting som kommer i første række trods alt! Hellere hjemme idag og mere klar onsdag:0) tak ja, det var dejligt at sove hi hi... Men det betaler sig ikke at stå op klokken 4...

Nej, det her natteroderi, det lønner sig på ingen måde. Jeg tror også jeg drev hr. Bjørn en anelse til vanvid, som jeg vendte og drejede mig...

Det behøver vel ikke være lægen der poder? Det kan konsultationssygeplejersken vel sagtens? Jeg giiiider ikke vente 30 minutter på at tale med lægen, jeg ringer til sekretæren og ber om en tid til podning. Basta!!

Det lysner lidt ang. eksamen, jeg er håbefuld. Det er mere mine timer jeg er nervøs for. Må være væk 25% og er ved at være tæt på, frygter jeg.. Vi krydser lige fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.