Endnu en tur til vagtlæge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

otlitrom

Hvad sker der lige for alt det sygdom herinde i NS-hulen?

Jeg har det stadig skidt Jeg har ikke så mange mavesmerter længere, men nu har jeg feber, hoster, er øm i kroppen og meget træt/irritabel (mere end jeg plejer )

Så nu skal jeg til vagtlægen igen.. igen igen. Det er 2. gang på en uge.. Før det havde jeg ikke været ved vagtlægen siden jeg var 3. Så det er da ikke dem jeg har overrendt de sidste 26 år..

Wish me luck, ladies. Jeg håber snart de finder ud af, hvad jeg fejler, for det er ikke rart at være uvidende længere. Et er, at baby har det godt. Men nu vil mor altså også gerne være frisk.

Jeg har eksamen på fredag, hvilket min far helt diskret mindede mig om. Han ringede for at høre, hvordan det gik. "Jeg har feber, og hoster slim op", "nå da.. Jamen bare husk du har eksamen på fredag" Havde jeg haft en muggert, og havde manden været i nærheden, så var der røget en knæskald!!

Bare en update fra den yderst ynkelige huskat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

TbCp

Øv Ja der er bare så mange der går og skranter for tiden! Tænker at det må tærre endnu mere på kroppen når man så oveni er gravid.

Håber du kan få lidt svar på hvad du fejler og rigtig god bedring!

Anmeld

23. januar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Øv Ja der er bare så mange der går og skranter for tiden! Tænker at det må tærre endnu mere på kroppen når man så oveni er gravid.

Håber du kan få lidt svar på hvad du fejler og rigtig god bedring!

Jeg er bare helt bombet, og har ikke spist noget særligt siden torsdag middag.. ca. 5 tuc-kiks og et par pandekager.. Det gør ikke just det bedste for helbredet

Jeg håber bare de kan sige mig, hvad jeg fejler. Det der fylder mest i mine tanker lige nu er eksamen. Har ikke åbnet en bog endnu

Anmeld

23. januar 2011

anna-jonas

Jeg tror at jeg forsigtigt vil stille diagnosen H1N1-influenza. Det lyder som det..............og der er virkelig mange, mange der har det i øjeblikket. Måske du skulle podes, så du evt. kan komme i behandling med tamiflu. God bedring..........

Knus Mette

Anmeld

23. januar 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

Jeg tror at jeg forsigtigt vil stille diagnosen H1N1-influenza. Det lyder som det..............og der er virkelig mange, mange der har det i øjeblikket. Måske du skulle podes, så du evt. kan komme i behandling med tamiflu. God bedring..........

Knus Mette

Det er også lidt det jeg tænker. Eller lungebetændelse, den vandrer også lige i øjeblikket

Jeg håber bare på et svar, hvor der evt. også er en "kur" for gravide. Jeg synes det er hårdt det her

Anmeld

23. januar 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

Knus Mette

Man skal ikke læse på google, hvis ikke man vil hyles ud af den... Ord som skzofreni og hjerneskadede børn dukker op....

Kan kl. ikke bare blive 20.20 nu??

Anmeld

23. januar 2011

TbCp

kitty skriver:

Man skal ikke læse på google, hvis ikke man vil hyles ud af den... Ord som skzofreni og hjerneskadede børn dukker op....

Kan kl. ikke bare blive 20.20 nu??

Skal du først derind så sent

Vi sidder og forsøger at komme igennem til lægevagten nu... har en skidt lille pige

Anmeld

23. januar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Skal du først derind så sent

Vi sidder og forsøger at komme igennem til lægevagten nu... har en skidt lille pige

Ja, der var ikke tider før.

Lille Liva.. Stakkels pige. Hvor har hun bare været hårdt ramt på det sidste!

Anmeld

23. januar 2011

TbCp

kitty skriver:

Ja, der var ikke tider før.

Lille Liva.. Stakkels pige. Hvor har hun bare været hårdt ramt på det sidste!

Det var da vildt med så lang ventetid...

Anmeld

23. januar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Det var da vildt med så lang ventetid...

Har I fået tid til Liva?

Jeg er lige kommet hjem. De kan stadig ikke sige, hvad det er.. Jeg skal holde mig under dynen og tage det med ro. Jeg er ikke syg nok til at have H1N1, efter lægens mening...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.