Nu vi er ved kørekort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

frk Jensen

Noneother skriver:

Ja okay. Det er altså osse en grim tanke at ha´i baghovedet.

min søn skal for alt i verden ikke miste sin mor pga. hun ikke kunne køre bil ordentligt. Så hellere ekstra timer!

Det var det også...

Jeg fik kørekort for 5 år siden, og nu sidder det jo bare på rygradden at køre bil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

wamse

Nu var der vist ikke noget der hed obligatoriske timer da jeg tog mit kort for 15 år siden Men havde en del timer, men bestod begge dele i første hug. Jeg kom af med 10500 for det hele.

Anmeld

23. januar 2011

Rosa

Jeg går og venter på at komme op til teori nu her og da jeg tager kortet midt i Århus som er en mareridtsby at tage kort i skal jeg minimum have 5 timer til inden køreprøven!

Anmeld

23. januar 2011

Noneother

wamse skriver:

Nu var der vist ikke noget der hed obligatoriske timer da jeg tog mit kort for 15 år siden Men havde en del timer, men bestod begge dele i første hug. Jeg kom af med 10500 for det hele.

Nej. Nu er de jo uheldigvis for mig blevet lidt strengere end det.. men hvis det kan redde et par liv, er det osse det hele værd.

Anmeld

23. januar 2011

Noneother

Rosa skriver:

Jeg går og venter på at komme op til teori nu her og da jeg tager kortet midt i Århus som er en mareridtsby at tage kort i skal jeg minimum have 5 timer til inden køreprøven!

Pyyyh ja. Jeg havde osse kunne få mit kørekort laaaangt billigere hvis jeg tog det i Kbh. -men det har jeg så ikke lige lyst til.

Det skulle være en del hårdere i de store byer.

Anmeld

23. januar 2011

wamse

Noneother skriver:

Nej. Nu er de jo uheldigvis for mig blevet lidt strengere end det.. men hvis det kan redde et par liv, er det osse det hele værd.

Jeg havde langt flere end det der er obligatorisk for jer i dag Jeg havde nemlig 21 timer, for røg ind i ferier og sygdom.

Anmeld

23. januar 2011

Noneother

wamse skriver:

Jeg havde langt flere end det der er obligatorisk for jer i dag Jeg havde nemlig 21 timer, for røg ind i ferier og sygdom.

Det godt nok uheldigt alligevel. Lede dyre stykke plastic!

Anmeld

23. januar 2011

betiinsen

Jeg tog ingen ekstra køretimer og bestod både teori og køreprøve første gang så var meget glad.. har haft bil lige siden jeg fik kørekort, og det er vel 5 år siden efterhånden, og det gjorde også jeg ret hurtigt bagefter følte mig mere sikker bag rattet

Anmeld

23. januar 2011

Noneother

betiinsen skriver:

Jeg tog ingen ekstra køretimer og bestod både teori og køreprøve første gang så var meget glad.. har haft bil lige siden jeg fik kørekort, og det er vel 5 år siden efterhånden, og det gjorde også jeg ret hurtigt bagefter følte mig mere sikker bag rattet

Ja det skal jo indøves en del mere end bare de 16 timer.

osse et af grundene til jeg ikke har taget før. -Hvis man ikke har råd til en bil er det sgu nærmest ligemeget!

Anmeld

23. januar 2011

eElak

Kørelæreren var en af mine venner, så jeg havde ubegrænset køretimer og teori... 

Så jeg har aldrig holdt tal på det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.