Nu vi er ved kørekort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Behøvede du køretimer udover de lovpligtige for at bestå køreprøven? -Ikke pga. ventetid vel at mærke.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.689 visninger
35 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Noneother

Jeg er jo osse lige startet på kørekort. Det er i sig selv dyrt nok, men jeg har valgt kun at betale for lovpakke indtil videre, selvom de har en lidt dyrere med beståelsesgaranti.

Men min lærer kiggede fuldstændig vantro på mig da jeg sagde at jeg ikke regnede med at skulle ha´ekstra køretimer (fordi jeg jo aldrig har dumpet noget i mit liv alligevel)

Så derfor spørgsmålet. Hvor mange af jer måtte ha´ekstra køretimer udover de lovpligtige før i var parate til køreprøven.

Som sagt ikke pga. vedligeholdelse ved ventetid. KUN hvornår i var parate.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

SiLiMiMa

nej, jeg havde faktisk ret få køretimer...... kostede omkring 6500 kr, men det var også for 19 år siden

Anmeld

23. januar 2011

Noneother

Heise skriver:

nej, jeg havde faktisk ret få køretimer...... kostede omkring 6500 kr, men det var også for 19 år siden

Der er vidst osse noget med, at de har skærpet kravende til eleven en del de sidste par år.

Anmeld

23. januar 2011

SiLiMiMa

Noneother skriver:

Der er vidst osse noget med, at de har skærpet kravende til eleven en del de sidste par år.

jamen det ville da heller ikke gøre noget, synes jeg. Det er trods alt et kæmpe ansvar at køre bil!

Anmeld

23. januar 2011

Noneother

Heise skriver:

jamen det ville da heller ikke gøre noget, synes jeg. Det er trods alt et kæmpe ansvar at køre bil!

Ja. men det gør mig nervøs jo  Jeg skal bare ha det kørekort NU! -og pengene hænger ikke på træerne ligefrem.

Anmeld

23. januar 2011

Tennamor

Jeg har lige gennemført mine obligatoriske køretimer og er helt enig med min kørelærer i, at jeg skal have ekstra timer på vejen. Jeg er endnu ikke tryk ved at skulle køre alene - og så er det sgu for dumt at hoppe ud i en køreprøve..

Det skal siges, at jeg har brugt de sidste 12 år på, at overbevise mig selv om, at jeg ikke skulle have kørekort. Så det er ikke med min største vilje jeg gør det.

Anmeld

23. januar 2011

SiLiMiMa

Noneother skriver:

Ja. men det gør mig nervøs jo  Jeg skal bare ha det kørekort NU! -og pengene hænger ikke på træerne ligefrem.

kan jeg godt forstå jeg var heller ikke meget for det dengang.... men det gik jo fint alligevel - du skal nok klare det!

Anmeld

23. januar 2011

Noneother

Tennamor skriver:

Jeg har lige gennemført mine obligatoriske køretimer og er helt enig med min kørelærer i, at jeg skal have ekstra timer på vejen. Jeg er endnu ikke tryk ved at skulle køre alene - og så er det sgu for dumt at hoppe ud i en køreprøve..

Det skal siges, at jeg har brugt de sidste 12 år på, at overbevise mig selv om, at jeg ikke skulle have kørekort. Så det er ikke med min største vilje jeg gør det.

Hehe. Jeg har sgu heller ikke haft brug for det før. Min mor gik et helt liv uden kørekort.

-men jeg kan spare 1½ time om dagen på transport hvis jeg får en bil. OG jeg har pt. gratis bil til fuld rådighed på ubestemt tid. Så er det altså bare dumt ikke at ha´kortet!! 

Anmeld

23. januar 2011

TbCp

Jeg havde ikke brug for flere køretimer end de lovpligtige... men ja så var der lige den der ventetid så jeg nåede at få en eller 2 mere.
Og så bestod jeg da også lige køreprøven i første forsøg med ordene fra motorsagkyndig "det var noget nær den perfekte køreprøve" så jeg var STOOOLT!

Anmeld

23. januar 2011

Noneother

Heise skriver:

kan jeg godt forstå jeg var heller ikke meget for det dengang.... men det gik jo fint alligevel - du skal nok klare det!

Det håber jeg. men jeg tror at grunden til at jeg endnu ikke har fået taget det er nerver over det. Det er lidt stort i min verden

Jeg har haft pengene flere gange før.. Er bare aldrig rigtig kommet igang, men nu SKAL det være. Så jeg kan få nogle flere timer med min søn, når min barsel slutter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.