Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Jeg havde ikke brug for flere køretimer end de lovpligtige... men ja så var der lige den der ventetid så jeg nåede at få en eller 2 mere.Og så bestod jeg da også lige køreprøven i første forsøg med ordene fra motorsagkyndig "det var noget nær den perfekte køreprøve" så jeg var STOOOLT!
Jeg havde ikke brug for flere køretimer end de lovpligtige... men ja så var der lige den der ventetid så jeg nåede at få en eller 2 mere.Og så bestod jeg da også lige køreprøven i første forsøg med ordene fra motorsagkyndig "det var noget nær den perfekte køreprøve" så jeg var STOOOLT!
Fedt! -Det kan jeg li´at høre... ..
Jeg håber at kunne gå igennem på samme måde, og har fået lovning på næsten ikke eksisterende ventetid.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noneother skriver: Det håber jeg. men jeg tror at grunden til at jeg endnu ikke har fået taget det er nerver over det. Det er lidt stort i min verden Jeg har haft pengene flere gange før.. Er bare aldrig rigtig kommet igang, men nu SKAL det være. Så jeg kan få nogle flere timer med min søn, når min barsel slutter!
Det håber jeg. men jeg tror at grunden til at jeg endnu ikke har fået taget det er nerver over det. Det er lidt stort i min verden
Jeg har haft pengene flere gange før.. Er bare aldrig rigtig kommet igang, men nu SKAL det være. Så jeg kan få nogle flere timer med min søn, når min barsel slutter!
super idé
så er du også motiveret jo
jeg gad heller ikke tage kørekort dengang, før jeg havde udsigt til at købe en bil
Noneother skriver: Fedt! -Det kan jeg li´at høre... .. Jeg håber at kunne gå igennem på samme måde, og har fået lovning på næsten ikke eksisterende ventetid.
Ja det var fedt Og motorsagkyndig var chefen for de motorsagkyndige, det fortalte min kørelærer bagefter... nok meget godt hun ikke fortalte det inden
Er da sikker på du nok skal klare dig igennem i første hug! Plejer du at blive nervøs?
TbCp skriver: Ja det var fedt Og motorsagkyndig var chefen for de motorsagkyndige, det fortalte min kørelærer bagefter... nok meget godt hun ikke fortalte det inden Er da sikker på du nok skal klare dig igennem i første hug! Plejer du at blive nervøs?
Ja op til... -og jeg er meget distræt anlagt.
men jeg plejer altid at klare den alligevel. så
Noneother skriver: Ja op til... -og jeg er meget distræt anlagt. men jeg plejer altid at klare den alligevel. så
Det skal da helt sikkert nok gå
Heise skriver: super idé så er du også motiveret jo jeg gad heller ikke tage kørekort dengang, før jeg havde udsigt til at købe en bil
Nej for ens køreevne skal jo osse kunne holdes ved lige. -og ja. Jeg er super motiveret. Vil ikke undvære min dreng mere end højest nødvendig
frk Jensen skriver: Jeg havde ekstra køretimer.. Jeg havde en veninde som blev dræbt i en trafik ulykke 5 mdr inden jeg skulle tage mit kørekort, så jeg stivnede helt når jeg sad i bag rattet. Havde måske 10 ekstra køretimer, og bestod køreprøven 1 gang
Jeg havde ekstra køretimer.. Jeg havde en veninde som blev dræbt i en trafik ulykke 5 mdr inden jeg skulle tage mit kørekort, så jeg stivnede helt når jeg sad i bag rattet. Havde måske 10 ekstra køretimer, og bestod køreprøven 1 gang
Ja okay. Det er altså osse en grim tanke at ha´i baghovedet.
min søn skal for alt i verden ikke miste sin mor pga. hun ikke kunne køre bil ordentligt. Så hellere ekstra timer!
LouiseVous skriver: Jeg kunne ikke særlig godt med min kørelære så var meget nervøs når jeg var ude og køre med hende. Så jeg valgte at købe én ekstra køretime inden jeg kom op. Bestod det hele i første omgang og kom samlet af med lidt under 10.000...
Jeg kunne ikke særlig godt med min kørelære så var meget nervøs når jeg var ude og køre med hende. Så jeg valgte at købe én ekstra køretime inden jeg kom op. Bestod det hele i første omgang og kom samlet af med lidt under 10.000...
Det fedt!
min kørelærer er heldigvis fin. -og rigtig dygtig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128