Hvor mærkede I liv i starten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Carina1977

Rebecca55 skriver:

Ved godt jeg mærker hurtigere liv nu jeg venter 3. Men jeg mærkede bobler omkring uge 11-12 ca. Er nu i uge 15+2 og der er godt gang i den der ligger i venstre side, hvorimod de 2 andre er lidt roligere. Men vi kan ikke rigtig mærke noget udenpå endnu, det er kun mig der kan mærke dem indvendig. Men glæder mig til min kæreste også kan mærke dem. 

Hvad mener i egentlig når i skriver bobler? er det sådan en kildende fornemmelse? Det har jeg nemlig også og jeg er kun 8+2, så det er absolut ikke barnet  tror det er mine tarme der arbejder lidt på højtryk i disse dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Rebecca55

Carina1977 skriver:

Hvad mener i egentlig når i skriver bobler? er det sådan en kildende fornemmelse? Det har jeg nemlig også og jeg er kun 8+2, så det er absolut ikke barnet  tror det er mine tarme der arbejder lidt på højtryk i disse dage

Det er lidt svært at beskrive... Men jeg har følelsen af at der er en bobel/bobler der ruller under huden og til sidst bruser ud. først var jeg lidt i tvivl om det var børnene jeg kunne mærke, men er slet ikke i tvivl længere.

Anmeld

29. januar 2011

thilde-tusindfryd

hiver lige tråden op

Anmeld

29. januar 2011

Sof

Jeg mærkede min datter i uge 13. Små bobler lige over skambenet i midten af maven 

Anmeld

30. januar 2011

Sabina

Jeg har mærket liv hver dag i denne her uge. Den har ligget og prikket til mig. lige under navlen. som en slags nål der stikker Jeg er nu lige trådt ind i uge 18. og kunne idag mærker den rulle rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.