Er der mon nogen, der kender sådan én???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Kløver

Maja88 skriver:

så man kan ikke bruge den som normal flaske?

er det iiamo flasken du tænker på. Selve flasken kan man godt bruge, men det er lidt stor og klodset bare at bruge som alm, hvis man slet ikke har tiltænkt sig at bruge varmepatronerne til, men man kan sagtens bruge den uden varme i. Når man bruger den med varme i, sætter man en patron ind i flasken, og klikker bunden i, så aktiveres flasken, og den varmer mælken op, så hvis man feks er på farten og lige skal bruge den til noget koldt, lader man jo være med at putte en patron i aktivere den

Jeg har fundet mine på tilbud, og min veninde har haft glæde af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Maja88

Ni-ko-li-ne skriver:

det tror jeg ikke.... det ville også være lidt dyrt når den koster 250kr pr stk....

hehe jamen nej tænkte nu også på den er dyr at have stående sådan en enkel en bare hvis man kun bruger den engang i mellem...

så kunne den ene vel fungere som en normal flaske sammen med ens normale flasker.. var mere sådan jeg tænker

Anmeld

23. januar 2011

Magsen

Jeg har liiiiige købt den på tilbud, 80 kr - 7 stk. patroner plus flasken

Anmeld

23. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Maja88 skriver:

hehe jamen nej tænkte nu også på den er dyr at have stående sådan en enkel en bare hvis man kun bruger den engang i mellem...

så kunne den ene vel fungere som en normal flaske sammen med ens normale flasker.. var mere sådan jeg tænker

hi hi.... nåååårh ja, det kan den vel sagtens:0)

Anmeld

23. januar 2011

cecilie1984

misslea skriver:

1000 tak - måske jeg lige smulle smutte en tur i Bilka så!!

Ved du om man kan bruge andre sutter end, dem der passer til? fx. AVENT???

uh det ved jeg faktisk ikke

men der er jo en sut med når du køber flasken, så du kan jo bare prøve avent sutterne og hvis de ik dur har du den sut der fulgte med da du købte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.