Er der mon nogen, der kender sådan én???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

roenlund

denne

http://www.babytorvet.dk/shop/iiamo-go-sutteflaske-130c1.html

men jeg tror ikke du kan skifte sutterne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Mette.

misslea skriver:

MANGE tak... den må jeg lige kigge efter...!!!

Og ja... sådan må det blive, hvis jeg ikke køber den der dims...heheh!!!

Altså... nu spørger jeg måske dumt - men kan man bruge sine "egne" sutter til den slags flasker? For tænker bare, at det ikke er sikkert, at Wilma vil have andre sutter end de avent, som hun er vandt til!!??? Hun har nemlig også alm avent-sutter, og spiser altid af avent sutteflasker med avent suttehovede... ;o)

Jeg har faktisk ikke haft sutteflasken selv, jeg kender bare en som brugte den.. Jeg gad ikke give så mange penge for dem, da min datter først begyndte at få flaske da hun var et halvt år..

Men altså, så vidt jeg ved så er hovederne på den sutteflaske meget lig med fra AVENT. den kan vidst passe med nogle andre end sine egne suttehoveder, men jeg ved ikke om det også gælder AVENT. Du må næsten en tur i babysam etc., også se på den Men altså, hvis i hovedsageligt skal være i Århus midtby er der rigtig mange muligheder for at få varmet flaske, så du slipper for at skulle købe den dyre sutteflaske.

Anmeld

23. januar 2011

Maria.

misslea skriver:

MANGE tak... den må jeg lige kigge efter...!!!

Og ja... sådan må det blive, hvis jeg ikke køber den der dims...heheh!!!

Altså... nu spørger jeg måske dumt - men kan man bruge sine "egne" sutter til den slags flasker? For tænker bare, at det ikke er sikkert, at Wilma vil have andre sutter end de avent, som hun er vandt til!!??? Hun har nemlig også alm avent-sutter, og spiser altid af avent sutteflasker med avent suttehovede... ;o)

Iiamo flaskens sutter er ligesom avents sutter! og ellers kan du jo alternativt hælde den tilbage i en avent flaske hvis det ikke passer den lille dame

Anmeld

23. januar 2011

misslea

Albertesmor skriver:

http://www.babybusiness.dk/flaskevarmer-uden-stroem.html

http://www.denlilleverden.dk/lovi/lovi-flaskevarmer.html

TAAAAK!!!!

Det hjalp lige at få et navn, så jeg også selv kunne google lidt...heheh!!!

Hvad skulle jeg dog gøre uden baby.dk

Anmeld

23. januar 2011

misslea

Maria. skriver:

Iiamo flaskens sutter er ligesom avents sutter! og ellers kan du jo alternativt hælde den tilbage i en avent flaske hvis det ikke passer den lille dame

Ja Maria... jeg kunne faktisk godt se, at de minder MEGET om hinanden....

Såååe... mon ikke den lille dame kan nøjes med sådan én.. hehe!!!

Synes bare det er SUPER smart, hvis man er et sted, hvor det ikke lige kan lade sig gøre at få opvarmet mælken!!

Anmeld

23. januar 2011

misslea

Mette. skriver:

Jeg har faktisk ikke haft sutteflasken selv, jeg kender bare en som brugte den.. Jeg gad ikke give så mange penge for dem, da min datter først begyndte at få flaske da hun var et halvt år..

Men altså, så vidt jeg ved så er hovederne på den sutteflaske meget lig med fra AVENT. den kan vidst passe med nogle andre end sine egne suttehoveder, men jeg ved ikke om det også gælder AVENT. Du må næsten en tur i babysam etc., også se på den Men altså, hvis i hovedsageligt skal være i Århus midtby er der rigtig mange muligheder for at få varmet flaske, så du slipper for at skulle købe den dyre sutteflaske.

Ja - nu fik jeg lige googlet den, og faktisk lilgner det avent sutter, der sidder på!!! Såååååe mon ikke, at Wilma gider at spise af dén!!!

Jo - vi skal primært være i Århus midtby, men tænker også, at jeg før har været steder, hvor jeg ikke har kunne få varmet flasker, så derfor er den måske meget god at have...

Anmeld

23. januar 2011

Maria.

misslea skriver:

Ja Maria... jeg kunne faktisk godt se, at de minder MEGET om hinanden....

Såååe... mon ikke den lille dame kan nøjes med sådan én.. hehe!!!

Synes bare det er SUPER smart, hvis man er et sted, hvor det ikke lige kan lade sig gøre at få opvarmet mælken!!

Den er nemlig rigtig smart!! Har selv en veninde der har benyttet sig meget af den - hvis man lige står på en togstation eller lignende, og ikke lige har fantasi til at forestille sig hvor man kan få varmet en flaske Vi har en lille biks (friluftslivs butik mener jeg) lige ved siden af mig hvor de sælges..

Anmeld

23. januar 2011

misslea

Lunae skriver:

Jeg kender desværre ikke til en flaskevarmer uden strøm, men jeg ville da bare lige give dig et par tips

Jeg er selv fra Århus og min pige er flaskebarn! På strøget i Århus kan du få varmet flasker i Bruuns galleri, salling og magasin! Alle steder har de microovne til fri afbenyttelse

1000 tak - det skriver jeg mig da lige bag øreret....

Anmeld

23. januar 2011

cecilie1984

misslea skriver:

Go' søndag derude....

Jaaa altså... nu prøver jeg lige at forklare, hvad det er for én slags flaskevarmer, jeg mener.... heheh

MEN... jeg leder efter en dims, som kan varme en flaske med mælk UDEN strøm!!

Jeg har set et sted... (kan ikke huske hvor), at man kan købe sådan en dims, hvor man kan sætte en flaske ned i, og hive op og ned/trække (eller noget i den dur), og vupti, så har man en perfekt varmet flaske!!!

Sådan én kunne jeg RIGTIG godt tænke mig, da vi her i februar skal en forlænget tur til århus. Der er el-kedel på hotelværelset, så jeg kan lave en flaske til Wilma, når det er nødvendigt, MEN vi skal jo ikke være på hotellet HELE dagen, så det ville være perfekt med sådan en smart dims dér, så vi bare kunne give Wilma en flaske, hvis det blilr nødvendigt

Såååe.... er der mon nogle, der ved, hvad jeg mener...??? Og evt. hvad den hedder???

Håber ikke min beskrivelse er sådan FULDSTÆNDIG langt ude... hahaha!!!! 

jeg har denne flaske fra iiamo

nu har jeg ikke lige læst hele tråden igennem så måske du allerede har fået svar.

Du køber noegn varme patroner til som kun kan bruges 1 gang, de koster omkring 10 kr pr stk.

der udover kan du købe extra sutter til flasken de koster vist omkring 30-40 kr for 2 stk.

Du kan købe det hele i bilka, ønskebørn og babysam og nogen matas.

Men mener at kunne huske den er billigst i bilka.

Min vudering af den er at jo den er da praktisk og jeg vil da også bruge den til barn nr 2 men jeg synes faktisk den er længe om at varme mælken.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2011

Ni-ko-li-ne

misslea skriver:

Go' søndag derude....

Jaaa altså... nu prøver jeg lige at forklare, hvad det er for én slags flaskevarmer, jeg mener.... heheh

MEN... jeg leder efter en dims, som kan varme en flaske med mælk UDEN strøm!!

Jeg har set et sted... (kan ikke huske hvor), at man kan købe sådan en dims, hvor man kan sætte en flaske ned i, og hive op og ned/trække (eller noget i den dur), og vupti, så har man en perfekt varmet flaske!!!

Sådan én kunne jeg RIGTIG godt tænke mig, da vi her i februar skal en forlænget tur til århus. Der er el-kedel på hotelværelset, så jeg kan lave en flaske til Wilma, når det er nødvendigt, MEN vi skal jo ikke være på hotellet HELE dagen, så det ville være perfekt med sådan en smart dims dér, så vi bare kunne give Wilma en flaske, hvis det blilr nødvendigt

Såååe.... er der mon nogle, der ved, hvad jeg mener...??? Og evt. hvad den hedder???

Håber ikke min beskrivelse er sådan FULDSTÆNDIG langt ude... hahaha!!!! 

iIAMO GO

med varmepatroner... koster ca 249kr og 10 kr pr. patron... er vidst nok på tilbud i BabySam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.