Er der mon nogen, der kender sådan én???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

misslea

cecilie1984 skriver:

jeg har denne flaske fra iiamo

nu har jeg ikke lige læst hele tråden igennem så måske du allerede har fået svar.

Du køber noegn varme patroner til som kun kan bruges 1 gang, de koster omkring 10 kr pr stk.

der udover kan du købe extra sutter til flasken de koster vist omkring 30-40 kr for 2 stk.

Du kan købe det hele i bilka, ønskebørn og babysam og nogen matas.

Men mener at kunne huske den er billigst i bilka.

Min vudering af den er at jo den er da praktisk og jeg vil da også bruge den til barn nr 2 men jeg synes faktisk den er længe om at varme mælken.

1000 tak - måske jeg lige smulle smutte en tur i Bilka så!!

Ved du om man kan bruge andre sutter end, dem der passer til? fx. AVENT???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Ni-ko-li-ne

misslea skriver:

1000 tak - måske jeg lige smulle smutte en tur i Bilka så!!

Ved du om man kan bruge andre sutter end, dem der passer til? fx. AVENT???

det kan man desværre ikke

Anmeld

23. januar 2011

misslea

Ni-ko-li-ne skriver:

iIAMO GO

med varmepatroner... koster ca 249kr og 10 kr pr. patron... er vidst nok på tilbud i BabySam

tak

Anmeld

23. januar 2011

Maja88

kan man også opvarme den uden varmepatronen???

Anmeld

23. januar 2011

Mira0911

misslea skriver:

Go' søndag derude....

Jaaa altså... nu prøver jeg lige at forklare, hvad det er for én slags flaskevarmer, jeg mener.... heheh

MEN... jeg leder efter en dims, som kan varme en flaske med mælk UDEN strøm!!

Jeg har set et sted... (kan ikke huske hvor), at man kan købe sådan en dims, hvor man kan sætte en flaske ned i, og hive op og ned/trække (eller noget i den dur), og vupti, så har man en perfekt varmet flaske!!!

Sådan én kunne jeg RIGTIG godt tænke mig, da vi her i februar skal en forlænget tur til århus. Der er el-kedel på hotelværelset, så jeg kan lave en flaske til Wilma, når det er nødvendigt, MEN vi skal jo ikke være på hotellet HELE dagen, så det ville være perfekt med sådan en smart dims dér, så vi bare kunne give Wilma en flaske, hvis det blilr nødvendigt

Såååe.... er der mon nogle, der ved, hvad jeg mener...??? Og evt. hvad den hedder???

Håber ikke min beskrivelse er sådan FULDSTÆNDIG langt ude... hahaha!!!! 

Dem kan du købe i Matas og babysam ved jeg... Kan ikke huske hvad den hedder... De koster lidt... 

Anmeld

23. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Maja88 skriver:

kan man også opvarme den uden varmepatronen???

du kan jo varme mælken inden du putter den i.... men jeg ville nu foretrække en almindelig flaske

Anmeld

23. januar 2011

Kløver

Er det de sutteflasker du tænker på? De hedder Iiamo, og kan bla fås i Matas, BabySam, Ønskebørn og Kære Børn

Ved ikke om det var det du mente, eller om det er en desideret flaskevarmer du mente, hvis det var det andet du mente kan man få sådan en NIP Flaskevarmer Warm2Go

link

http://uniquekids.dk/product.asp?product=439

Håber det var svar på det du søgte

misslea skriver:

Go' søndag derude....

Jaaa altså... nu prøver jeg lige at forklare, hvad det er for én slags flaskevarmer, jeg mener.... heheh

MEN... jeg leder efter en dims, som kan varme en flaske med mælk UDEN strøm!!

Jeg har set et sted... (kan ikke huske hvor), at man kan købe sådan en dims, hvor man kan sætte en flaske ned i, og hive op og ned/trække (eller noget i den dur), og vupti, så har man en perfekt varmet flaske!!!

Sådan én kunne jeg RIGTIG godt tænke mig, da vi her i februar skal en forlænget tur til århus. Der er el-kedel på hotelværelset, så jeg kan lave en flaske til Wilma, når det er nødvendigt, MEN vi skal jo ikke være på hotellet HELE dagen, så det ville være perfekt med sådan en smart dims dér, så vi bare kunne give Wilma en flaske, hvis det blilr nødvendigt

Såååe.... er der mon nogle, der ved, hvad jeg mener...??? Og evt. hvad den hedder???

Håber ikke min beskrivelse er sådan FULDSTÆNDIG langt ude... hahaha!!!! 

Anmeld

23. januar 2011

Maja88

Ni-ko-li-ne skriver:

du kan jo varme mælken inden du putter den i.... men jeg ville nu foretrække en almindelig flaske

så man kan ikke bruge den som normal flaske?

Anmeld

23. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Maja88 skriver:

så man kan ikke bruge den som normal flaske?

det tror jeg ikke.... det ville også være lidt dyrt når den koster 250kr pr stk....

Anmeld

23. januar 2011

misslea

Ni-ko-li-ne skriver:

det kan man desværre ikke

okay....

jamen så må jeg jo lige få købt et par sutter samtidig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.