Ville du tage afsted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Thalia

Jeg ville ikke tage afsted. Det er alt for tidligt for sådan et lille barn at være væk fra mor i flere timer.

At barnet får flaske er jo bare en anden måde at give dem mad. Det ændrer ikke på at flaskebørn har lige så stort behov for den nærhed og intimitet med moren som ammebørn har. Nogle gange har flaskebørn endda mere brug for det, fordi en del af den "automatiske" nærhed jo forsvinder i kraft af flasken, og derfor skal opfyldes på anden måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Som jeg har skrevet tidligere i tråden er det IKKE for at tage ud og drikke, men for at se alle kammeraterne igen, selvfølgelig vil jeg ikke tage afsted og feste til den lyse morgen, jeg tænker at jeg ville tage derhen og spise med alle kammeraterne også danse lidt med min mand også hjem onkring midnat

Jeg synes da bare du skal tage afsted

Når omstændighederne er som de er, så kan jeg intet problem se. 

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil også virkelig gerne afsted, især da jeg ikke har været i byen i over 2 år, og ALLE venner og veninder kommer, og det plejer at være så hyggeligt.

Men på den anden side, ved jeg ikke om jeg vil få virkelig dårlig samvittighed hvis jeg tager afsted, men som min mor siger, så er hun jo ikke længere væk end jeg kan være der´på 1 min og sæ'følig render jeg da derned nok 100 gange i løbet af aften, for at nysse ungerne....

Anmeld

23. januar 2011

misslea

Efter min mening, er det kun et spørgsmål, du selv kan svare på! For det er ens egen mavefornemmelse, der bestemmer, hvornår man er klar til at forlade sit barn!

Dit barn vil helt sikkert ikke lide nogen nød, og hvis du kan hygge dig og nyde din friaften, så er det da bare afsted med dig...!!!

Jeg selv var ikke klar til det, da Wilma var 1½ måned, og jeg er stadig ikke klar til at få hende passet (hun er lidt over 3 mdr)! Jeg har været væk fra hende en aften, hvor jeg var til julehygge hos en veninde, men der var hun hjemme sammen med sin far! Jeg er til træning 3 gange om ugen, hvor hun også er hjemme med farmand, og det har jeg ikke noget problem med, og nyder at gøre noget for mig selv også!!

MEN.. jeg har det stadig skidt med, at andre skal passe hende, så det venter vi nok et par måneder med... heheh!!!

Så jeg vil sige, at hvis du er helt cool med det, så er det da bare afsted til FEST!!!

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

Hejsa..

Jeg ville gøre det .. Var selv til julefrokost da Oscar var halvanden måned , men der var han dog hjemme ved hans far

Oscar er blevet passet hos han farmor , højst 5 timer Det har hverken han eller jeg haft noget problem med , og han har været glad osv. 

Jeg syns du skal ta ud og more dig . ! Der er ikke noget ved og gå hjemme 24 timer i døgnet med et lille barn , og slet ikke have  lidt alene tid .. Det syns jeg i hvert fald ikke ..

Anmeld

23. januar 2011

CiSo

Jeg ville helt sikkert tage afsted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.