Ville du tage afsted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du tage i byen efter 1,5 mdr.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.578 visninger
25 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2011

Anonym trådstarter

Åh ja, efter en hvad føles som en uendelig lang graviditet er endelig overstået kommer så det store spørgsmål, her i byen er der hvert år forårsfest som vi altid er med til, da overskuddet går til byen, men det er rykket frem i år og min dreng vil således kun være 1,5 mdr når festen finder sted, pasning er intet problem da jeg har min mor og min dreng er flaskebarn, og min mor elsker at passe drengene, men jeg syntes det er lidt tidligt af tage den første bytur, men jeg trænger sådan til at komme lidt ud.....

Tja, ville i tage afsted og hygge med alle kammeraterne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Silas&Mille

Hvis det var mig ville jeg springe festen over i år. Jeg synes det er alt for tidligt at lade et lille barn passe.

Men det er også bare min mening 

Anmeld

22. januar 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Åh ja, efter en hvad føles som en uendelig lang graviditet er endelig overstået kommer så det store spørgsmål, her i byen er der hvert år forårsfest som vi altid er med til, da overskuddet går til byen, men det er rykket frem i år og min dreng vil således kun være 1,5 mdr når festen finder sted, pasning er intet problem da jeg har min mor og min dreng er flaskebarn, og min mor elsker at passe drengene, men jeg syntes det er lidt tidligt af tage den første bytur, men jeg trænger sådan til at komme lidt ud.....

Jeg ville tage afsted.. hvis du er tryg ved at dit barn skal passes, så synes jeg du skal tage afsted og have en hyggelig aften...

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, ja og atter ja! Jeg var selv til julefrokost, da Laura var blot 6 uger gammel og festede den halve nat

Bare afsted med dig...

Anmeld

22. januar 2011

B&J

Jeg syntes det er meget meget tidligt af tænke på fest og farver... men det hele er jo dit valg hvad siger dit hjerte

Anmeld

22. januar 2011

Rosa

Jeg synes at hvis du har lyst til at komme ud til den tid så und dig selv et velfortjent frikvarter. Når børn er så små har de alligevel ikke den store fornemmelse for hvem der passer dem og slet ikke hvis det bare er for en enkelt aften/nat... 

Vi fik vores passet en nat da han var 5 uger fordi vi virkelig havde behov for en pause (fra kolikken). Det giver et stik i hjertet lige når man afleverer barnet, men det går over og han har det jo godt og I vil have en masse energi og overskud hvis I lige får lidt luft 

Anmeld

22. januar 2011

Amso

Hvis du føler at dit barn vil være klar til det, og du selv er indstillet på det, kan jeg ikke se noget problem i det.. Jeg ville nok bare ikke drikke nogen sjus og sådan, så jeg til enhver tid ville kunne komme hjem, hvis der skulle opstå et problem, eller hvad ved jeg

Afsted med dig  Kan godt forstå du trænger til en tur med pigerne, og rigtig hygge..

Anmeld

22. januar 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

Jeg har ikke været i byen endnu og Elias er 1 år+ men har alligevel stemt ja, for det lyder som om at du er tryg ved at tage afsted og at du har behov for at komme lidt ud. Du kan jo altid bare huske på frasen "Kan man være en bjørn om natten, kan man også være en bjørn om dagen!" ergo du skal bare huske på, at du skal op og være mor dagen efter  med overskud til din dejlige og vindunderskabte baby

Anmeld

22. januar 2011

Pallemor

Selvfølgelig kan du det.. Ud at dans med dig og hyg dig

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

Mine forældre bor li bag ved hvor festen holdes, så jeg kan være der i løbet af 1 min og jeg vil selvfølgelig ikke drikke mig helt i hegnet, det mere bare for at komme ud.

Mine forældre har tit passet den store og der har aldrig været noget, når han er dernede, så jeg er helt tryg ved det er dem der passer dem, men kan ikke helt gøre op med mig selv om jeg syntes det er for tidligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.