Ville du tage afsted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

Mine forældre bor li bag ved hvor festen holdes, så jeg kan være der i løbet af 1 min og jeg vil selvfølgelig ikke drikke mig helt i hegnet, det mere bare for at komme ud.

Mine forældre har tit passet den store og der har aldrig været noget, når han er dernede, så jeg er helt tryg ved det er dem der passer dem, men kan ikke helt gøre op med mig selv om jeg syntes det er for tidligt....

Mærk efter din mavefornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

JustAnotherName

Mine forældre bor li bag ved hvor festen holdes, så jeg kan være der i løbet af 1 min og jeg vil selvfølgelig ikke drikke mig helt i hegnet, det mere bare for at komme ud.

Mine forældre har tit passet den store og der har aldrig været noget, når han er dernede, så jeg er helt tryg ved det er dem der passer dem, men kan ikke helt gøre op med mig selv om jeg syntes det er for tidligt....

Så syntes jeg det, ja! Når du så hurtigt kan skifte mening og være der, hvis behovet skulle opstå, og du er tryg ved det pasning som de kan få - SÅ TILLAD DIG SELV AT TAGE IMOD DET, OG HYG DIG!!

Anmeld

23. januar 2011

sandratobias

Ja zyz jeg godt du kan... Hvis du er tryk ved hvor dit barn er, og du altid har muligheden for at komme hurtigt hvis der blir noget, så kan jeg ikk se noget problem i det... Medmindre du selvfølgelig havde i tankerne og drikke dig fra sans og samling, og ku jeg ikk forstille mig man ville gøre efter så kort tid... Jeg ville ikk i hvert fald...

Så afsted med dig, zyz jeg...  

Anmeld

23. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Er dog tidligt.

Men Ja hvorfor ikke det er jo din mor der vil passe så nyd du da det nogle timer ingen siger jo du skal være fuld og fest hele natten osv...

Hvis jeg fik muligheden den gang ville jeg gør det tro jeg hvis mit hjerte og mave tillod det..Min mor passe da min søn op nu 10 år nogle time da han var kun 12 dag gammel.Mens vi gik ud og spise og i bio hans far og jeg

Nyd det dog..

Henriette

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Åh ja, efter en hvad føles som en uendelig lang graviditet er endelig overstået kommer så det store spørgsmål, her i byen er der hvert år forårsfest som vi altid er med til, da overskuddet går til byen, men det er rykket frem i år og min dreng vil således kun være 1,5 mdr når festen finder sted, pasning er intet problem da jeg har min mor og min dreng er flaskebarn, og min mor elsker at passe drengene, men jeg syntes det er lidt tidligt af tage den første bytur, men jeg trænger sådan til at komme lidt ud.....

Tja, ville i tage afsted og hygge med alle kammeraterne??

Nej...det kunne jeg ikke, når barnet er så lille.
Når det er 3 måneder måske, men ikke før.
Der er for meget "mor" i min mave til at jeg kunne det.
Men vi er jo alle sammen forskellige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

Lise 26

jeg synes også du skal afsted. min søn var 2 mdr da mor var afsted første gang, så jeg synes du skal gå ud og give den gas :-)

Anmeld

23. januar 2011

tinasmor

Altså jeg kunne aldrig finde ud af det med at malke ud (prøvede en gang og fik brystbetændelse) så for mig kunne jeg ikke, da man ammer næsten hele tiden når baby er halvanden måned.

Jeg tror ikke det er noget du kan beslutte dig for før du har født og set hvordan du selv har det fysisk (om det f.eks ender med kejsersnit eller andre skevanter i underlivet som gør du har ondt) og om baby er nem osv.

Så tror du skal vente og se.

Personligt tror jeg ikke jeg ville være op til det halvanden måned efter, men her var både baby og jeg heller ikke helt i hopla på det tidspunkt.

Anmeld

23. januar 2011

millesofie

jeg har stemt blankt da jeg ikke bryder mig om at gå i byen

nu ved jeg ikke hvad det er for en fest men hvis det er til velgørenhed så kan du vel gå der over om dagen eller lige i starten med dine unger man behøver vel ikke drikke sig i hegnet

jeg kan personligt ikke forstå iveren omkring druk efter graviditet men jeg synes da at du skulle gøre det der gør dig glad for hvis mor er glad og har overskud så er ungerne også glade

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Altså jeg kunne aldrig finde ud af det med at malke ud (prøvede en gang og fik brystbetændelse) så for mig kunne jeg ikke, da man ammer næsten hele tiden når baby er halvanden måned.

Jeg tror ikke det er noget du kan beslutte dig for før du har født og set hvordan du selv har det fysisk (om det f.eks ender med kejsersnit eller andre skevanter i underlivet som gør du har ondt) og om baby er nem osv.

Så tror du skal vente og se.

Personligt tror jeg ikke jeg ville være op til det halvanden måned efter, men her var både baby og jeg heller ikke helt i hopla på det tidspunkt.

Jeg har født og jeg ammer ikke, jeg er "2. gangs" mor og har ikke været ude siden mi førstefødte blev født for 1,5 år siden, det er nok lidt derfor det trækker lidt mere i mig denne her gang, jeg har aldrig været væk fra mine børn, men mine forældre bor li bag festen og jeg tager selvfølgelig derned og sover efter festen, hvis jeg beslutter mig for at tage afsted.

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

Fisenberg skriver:

jeg har stemt blankt da jeg ikke bryder mig om at gå i byen

nu ved jeg ikke hvad det er for en fest men hvis det er til velgørenhed så kan du vel gå der over om dagen eller lige i starten med dine unger man behøver vel ikke drikke sig i hegnet

jeg kan personligt ikke forstå iveren omkring druk efter graviditet men jeg synes da at du skulle gøre det der gør dig glad for hvis mor er glad og har overskud så er ungerne også glade

Som jeg har skrevet tidligere i tråden er det IKKE for at tage ud og drikke, men for at se alle kammeraterne igen, selvfølgelig vil jeg ikke tage afsted og feste til den lyse morgen, jeg tænker at jeg ville tage derhen og spise med alle kammeraterne også danse lidt med min mand også hjem onkring midnat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.