Hvor stor chance er der for tvillingere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.359 visninger
31 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Mira0911

Er der nogle der ved noget om det? 

Mange i min familie har fået tvillinger... Min faster har et hold tvillinger, 2 af mine kusiner har tvillinger, mange på min bio fars side har også tvillinger.. 

Hvor stor chance er der for at jeg måske kunne ske og vente tvillinger? 

Min faster synes min ligner en tvillingemave allerede? 

Hmm... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Sofia

Svært at sige, men du er jo snart i uge 7, så snup en tryghedsscanning der hvis du gerne vil vide besked

Anmeld

22. januar 2011

bagger26

Man siger at enægget tvillinger ikke er arveligt, det er tveægget tvillinger der er det. Og det springer en generation over... Så må du jo se på hvilken slags tvillinger der er i familien og hvor i rækken de ligger..

Anmeld

22. januar 2011

Mira0911

Sofia skriver:

Svært at sige, men du er jo snart i uge 7, så snup en tryghedsscanning der hvis du gerne vil vide besked

Koster den ikke noget? 

Skal jeg ikke have en grund til at få en tryghedsscanning?

Anmeld

22. januar 2011

Sofia

MoarJ skriver:

Koster den ikke noget? 

Skal jeg ikke have en grund til at få en tryghedsscanning?

Jo jeg mener vi gav 700

Anmeld

22. januar 2011

Mira0911

bagger26 skriver:

Man siger at enægget tvillinger ikke er arveligt, det er tveægget tvillinger der er det. Og det springer en generation over... Så må du jo se på hvilken slags tvillinger der er i familien og hvor i rækken de ligger..

Det må jeg lige studere nærmere... 

Anmeld

22. januar 2011

Mira0911

Sofia skriver:

Jo jeg mener vi gav 700

Okey... Hmm.. Ved ikke rigtig om jeg har lyst til at betale mig fra det, både ja og nej... 

Anmeld

22. januar 2011

Sofia

MoarJ skriver:

Okey... Hmm.. Ved ikke rigtig om jeg har lyst til at betale mig fra det, både ja og nej... 

Jeg synes helt klart det var pengene værd - mest for at vide at alt er okay og at hjertet/hjerterne slår

Anmeld

22. januar 2011

Amso

Ved ikke lige noget om tvillinger. Men det er jo meget naturligt at maven vokser meget hurtigere anden gang man er gravid, end første.. Så det kan også være jo??

Anmeld

23. januar 2011

perlestump

hej

jeg er selv tvilling

min mor fik 2 hold tvillinger , men mig og min tvilling viste de det så ikke før hun var 8 mdr henne da jeg lå under ribbenen (veje 1605 g ved fødsel til termin)

i 1995 født min  mor så tvillinger igen

min moster har tvillinger osse og en anden fik sin tvillingfoster skåret ud af halsen/nakken hvor gammel hun var da det sket ved jeg ikke

min kusine har tvilinger

så osse mange tvillinger i min familie

chancen er der men om det bliver dig vil kun vides når du har været til den første scanning søde

mine piger har større chance for at få tvillinger da jeg er en

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.