Risen skriver:
Ja det er netop det jeg mener. Bliver jo nødt til at have helt styr på tingene selv hvis jeg skal undervise i dem
.
Hvad er det for et fag du har været oppe i og overstået? 
Er du ellers glad for studiet? -og tror du det bliver nemt at få job bagefter?
Gives der egentlig karakterer eller hedder det bestået/ikke bestået?
Undskylder de mange spørgsmål, men du sagde jo det var ok 
Hehe ja da, det er helt ok 
Jamen i sommers bestod jeg matematik, vi var til en skriftlig og en mundtlige eksamen, og vi fik karakterer. Så var jeg til en psykologi-eksamen også, hvor vi fik karakterer.
1.år var jeg til en slags stop-prøve/prøveeksamen i matematik og det var bare en bestået/ikke-bestået. Så var vi til en KLM (kristendom-livsoplysning-medborgerskabs) eksamen også hvor vi fik karakterer.
I år skal jeg til en stop-prøve i engelsk, og så er faget i år pædagogik, som vi så afslutter og får altså så også karaktere for den.
Selve uddannelsen kunne sagtens være meget bedre... men når man så kommer i praktik og står der hvor man kommer til at stå når man er færdig, jamen så er det det hele værd. Det er suuuuper fedt at lære en masse dejlige unger at kende, og kunne prøve en masse ting af. Så ja - jeg er rigtig glad for det og har ikke fortrudt! 
Mht job-mulighederne så håber jeg da at de er gode - nu er jeg jo fra en lille årgang og jeg startede inden den der finanskrise. På seminariet i skive kunne man sagtens mærke at der kom mange til, som valgte det fordi at de bare skulle igang med noget... (ved godt at det slet slet ikke er alle).
De siger jo at der er mange der går på pension her de næste år, så håber der er plads til mig et sted 
Anmeld