Erfaring med akupunktur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

TinaPina

Mor010711 skriver:

Hver morgen når jeg vågner er jeg lidt gladere end da jeg gik i seng. Jeg har ikke lige så ondt i lænden som da jeg lagde mig, jeg kan stå op og ikke mindst, jeg er en dag nærmere!

Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at være sengeliggende. Kan godt forstå hvis der er nogen der går helt ned på det.

Nej det har virkelig også været svært. Endda have fået sat antal toiletbesøg ned til et minimum. Og et bad måtte tage 3-5 minutter hver anden eller 3. dag

Det gør ondt, måtte kun ligge på ryggen de første mange dage.

Men for hver dag der går, er vi en dag tættere på at den lille dreng kommer ud. Og så er det det hele værd. Heldigvis er jeg meget mere mobil nu, men derfor får jeg nok ikke mod på det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Mor010711

TinaPina skriver:

Nej det har virkelig også været svært. Endda have fået sat antal toiletbesøg ned til et minimum. Og et bad måtte tage 3-5 minutter hver anden eller 3. dag

Det gør ondt, måtte kun ligge på ryggen de første mange dage.

Men for hver dag der går, er vi en dag tættere på at den lille dreng kommer ud. Og så er det det hele værd. Heldigvis er jeg meget mere mobil nu, men derfor får jeg nok ikke mod på det igen

Jeg håber for dig at du har en god mand derhjemme. Det er nærmest uundværligt. 

Og i øvrigt synes jeg at det er meget uretfærdigt at der skal være så stor forskel på hvor hårdt det er for de forskellige. 

Men ja, man må vel bare forsøge at se positivt på det, at man kommer nærmere og nærmere Dagen

Anmeld

21. januar 2011

TinaPina

Mor010711 skriver:

Jeg håber for dig at du har en god mand derhjemme. Det er nærmest uundværligt. 

Og i øvrigt synes jeg at det er meget uretfærdigt at der skal være så stor forskel på hvor hårdt det er for de forskellige. 

Men ja, man må vel bare forsøge at se positivt på det, at man kommer nærmere og nærmere Dagen

FANTASTISK mand, med hjemmearbejde og fleksibel chef, ellers måtte jeg ikke komme hjem fra sygehuset

Håber du snart kommer af med kvalmen

Anmeld

21. januar 2011

Mor010711

TinaPina skriver:

FANTASTISK mand, med hjemmearbejde og fleksibel chef, ellers måtte jeg ikke komme hjem fra sygehuset

Håber du snart kommer af med kvalmen

Du er sød. Tak 

Alt det bedste til dig. Vil sende dig en tanke når jeg har allermest ondt af mig selv 

Anmeld

21. januar 2011

TinaPina

Mor010711 skriver:

Du er sød. Tak 

Alt det bedste til dig. Vil sende dig en tanke når jeg har allermest ondt af mig selv 

tak

Anmeld

21. januar 2011

Mikkel's mor <3

Mor010711 skriver:

Hende der gav mig min behandling sagde at hvis behandlingen ikke havde effekt første gang, ville hun prøve nogle andre nåle og punkter den efterfølgende gang (idag). Hun sagde også at hvis der ikke er effekt efter tre gange, går man ud fra at det ikke virker på den enkelte patient. 

Hun rådede mig til bare at slappe af og fortalte at jeg sandsynligvis ville blive ret træt. Sidste gang tog jeg hjem og hvilede et par timer, men var så hos en veninde om aften. Ikke noget vildt, bare film og hygge. 

Idag har jeg taget en god morfar  og har sat hele aften af til at lave ingenting. Og manden er sendt ud af huset. 

Er der noget du vil anbefale at man gør da? Jeg er desperat, vil prøve ALT!!!

ville bare anbefale dig at slappe max af og så kun drikke vand den dag du har fået en behandling,
det er utrolig hvordan en behandling kan blive "ødelagt" hvis man fx drikker en sodavand, the/kaffe osv  har prøvet det og der var virkningen slet ikke den samme.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.