Erfaring med akupunktur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Mira0911

Da jeg ventede mig første gang, havde jeg kvalme/opkast hele tiden, under hele graviditeten. Jeg prøvede alverdens piller, Seaband, og akupunktur og det virkede bare ikke på mig,... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Mor010711

TinaPina skriver:

Jeg har haft voldsom kvalme i starten af graviditeten. Kastede op 5-10 gange i døgnet. Og jeg mærkede en effekt fra første behandling.

Jeg fik dem i håndleddet dagligt i en periode, og hver anden dag også nogle i hovedbunden som virkede afslappende.

Hold da op du har godt nok også været hårdt ramt! Nu hvor jeg selv står i det, så føler jeg virkelig med alle kvalmeramte. Uanset hvor lidt eller meget de er udsat. 

Når du nu siger starten af graviditeten, hvor længe varede det så? Er 17 uger henne nu, og der sker intet. 

Anmeld

21. januar 2011

Mor010711

MoarJ skriver:

Da jeg ventede mig første gang, havde jeg kvalme/opkast hele tiden, under hele graviditeten. Jeg prøvede alverdens piller, Seaband, og akupunktur og det virkede bare ikke på mig,... 

Åh jeg bliver så ked af det når jeg læser sådan noget. 

Hvad blev der er "Den søde ventetid"??  Ved snart ikke hvad jeg skal stille op...

Anmeld

21. januar 2011

Mira0911

Mor010711 skriver:

Åh jeg bliver så ked af det når jeg læser sådan noget. 

Hvad blev der er "Den søde ventetid"??  Ved snart ikke hvad jeg skal stille op...

Ja den spurgte jeg også efter til mange gange... 

Nu er jeg gravid 2. gang, med samme problemer... 

Anmeld

21. januar 2011

Mor010711

MoarJ skriver:

Ja den spurgte jeg også efter til mange gange... 

Nu er jeg gravid 2. gang, med samme problemer... 

Jeg føler med dig. VIRKELIG! 

Håber sådan for dig at det går over

Anmeld

21. januar 2011

TinaPina

Mor010711 skriver:

Hold da op du har godt nok også været hårdt ramt! Nu hvor jeg selv står i det, så føler jeg virkelig med alle kvalmeramte. Uanset hvor lidt eller meget de er udsat. 

Når du nu siger starten af graviditeten, hvor længe varede det så? Er 17 uger henne nu, og der sker intet. 

hmm... fra 16. uge har jeg kun haft maks kvalme og 1-3 opkastninger.

Så det er jo blevet meget bedre. Men er du sindssyg hvor har jeg været langt ude.

Jeg skammer mig faktisk over at sige det. Men jeg var så vidst at jeg overvejede ikke at beholde ham, selvom det er planlagt.
Det var mildest talt PISSE hårdt!

Anmeld

21. januar 2011

Mira0911

Mor010711 skriver:

Jeg føler med dig. VIRKELIG! 

Håber sådan for dig at det går over

Håber virkelig også det går over... Men kan jo ikke selv bestemme... 

Anmeld

21. januar 2011

Mor010711

TinaPina skriver:

hmm... fra 16. uge har jeg kun haft maks kvalme og 1-3 opkastninger.

Så det er jo blevet meget bedre. Men er du sindssyg hvor har jeg været langt ude.

Jeg skammer mig faktisk over at sige det. Men jeg var så vidst at jeg overvejede ikke at beholde ham, selvom det er planlagt.
Det var mildest talt PISSE hårdt!

Man bliver jo helt udkørt og desperat. Og tanken om at det måske bare fortsætter, slår jo en helt ud nogle gange. Jeg har flere gange bare sat mig og tudet. I ren frustration.

Jeg har også sagt til manden herhjemme, at hvis det ikke bliver verdens lækreste unge, så bliver h*n enebarn. Det skal  fandeme blive en god tid når jeg har født, ellers gør jeg det aldrig igen. 

Så jeg forstår dig udemærket.

Anmeld

21. januar 2011

TinaPina

Mor010711 skriver:

Man bliver jo helt udkørt og desperat. Og tanken om at det måske bare fortsætter, slår jo en helt ud nogle gange. Jeg har flere gange bare sat mig og tudet. I ren frustration.

Jeg har også sagt til manden herhjemme, at hvis det ikke bliver verdens lækreste unge, så bliver h*n enebarn. Det skal  fandeme blive en god tid når jeg har født, ellers gør jeg det aldrig igen. 

Så jeg forstår dig udemærket.

Jeg har været mere eller mindre sengeliggende konstant siden 5+0, og så midt i december fik jeg konstateret delvis forliggende moderkage og blev indlagt pga styrtblødninger

Jeg gør det helt sikkert ikke igen, Johan bliver enebarn.

Anmeld

21. januar 2011

Mor010711

TinaPina skriver:

Jeg har været mere eller mindre sengeliggende konstant siden 5+0, og så midt i december fik jeg konstateret delvis forliggende moderkage og blev indlagt pga styrtblødninger

Jeg gør det helt sikkert ikke igen, Johan bliver enebarn.

Hver morgen når jeg vågner er jeg lidt gladere end da jeg gik i seng. Jeg har ikke lige så ondt i lænden som da jeg lagde mig, jeg kan stå op og ikke mindst, jeg er en dag nærmere!

Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at være sengeliggende. Kan godt forstå hvis der er nogen der går helt ned på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.