Er fuldstændig.. rasende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

TineA

Ciinea skriver:

Tjek lige dette link ud, fandt det inde på ungmor.dk...

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-36699175:usa-l%C3%A6ge-dr%C3%A6bte-b%C3%B8rn-med-en-saks.html

Ved slet slet slet ikk hvad jeg skal sige....

Det er ..... GROTESK!!!!!!!!!!! 

Jeg læste ikke hele artiklen, det kunne jeg ikke

Hvor er det dog det mest modbydelige jeg nærmest nogensinde har hørt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

signe.

sad med tårer i øjnene... 8 måneder!!!!! eller bare det hele i det hele taget.. det forfærdeligt... skrækkeligt... sidder med min lille basse på skødet lige nu, og tog mig selv i at knuge ham lidt ekstra ind til mig da jeg læste det.. (vi har en forhistorie med en fødsel i uge 24, hvor min krop tog det som en abort og lægerne havde opgivet ham)

Anmeld

21. januar 2011

Pia.

En advarsel her havde været på sin plads...

FØJ for pokker - har slet ikke brug for at læse sådan noget - det fylder alt for meget...

Anmeld

21. januar 2011

ChatH

Ciinea skriver:

Tjek lige dette link ud, fandt det inde på ungmor.dk...

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-36699175:usa-l%C3%A6ge-dr%C3%A6bte-b%C3%B8rn-med-en-saks.html

Ved slet slet slet ikk hvad jeg skal sige....

Det er ..... GROTESK!!!!!!!!!!! 

Jeg har lyst til at brække mig

Anmeld

21. januar 2011

ChatH

Pia. skriver:

En advarsel her havde været på sin plads...

FØJ for pokker - har slet ikke brug for at læse sådan noget - det fylder alt for meget...

Ja sådan havde jeg det også.. det behøvede jeg heller ikke at have læst.

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

Næ...sørgeligt er det, men som jeg har skrivet længere oppe/omme i tråden, så har sådan noget jo også foregået i det danske sygehusvæsen (hvis det ikke stadig foregår) der brugte man ikke sakse, men håndklæder til at kvæle de uønskede fortidligtfødte, som bare ikke måtte leve.
Selvom man helst ikke vil "se" tingene som de somme tider er, så er det måske meget godt, at man engang imellem åbner øjnene.
Men barskt er det.

Anmeld

21. januar 2011

helora

Eva. skriver:

Så er det godt man herhjemme har mulighed for abort og en abort man ikke skal betale eller skjule for andre, være flov over eller bange for at abortmodstandere skal stå og skrige op over...at der findes sådanne mennesker er jo desværre tit skabt af et behov...hvorfor kommer der sådanne mennesker i det land?

jeg glæder mig over vores system herhjemme...

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

helora skriver:

Det gør jeg da også...så længe de gør det ordentligt

Anmeld

21. januar 2011

helora

SussieThyssen skriver:

Det gør jeg da også...så længe de gør det ordentligt

Selvfølgelig skal der være etiske retningslinier for abort, men det synes jeg også i vid udstrækning vi har herhjemme

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

helora skriver:

Selvfølgelig skal der være etiske retningslinier for abort, men det synes jeg også i vid udstrækning vi har herhjemme

Ja udadtil..men tingene er ikke altid, som de ser ud til...desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.