Er fuldstændig.. rasende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

BellaCiinea

Baby-støv skriver:

Nej nej nej nej nej nej......  Mit hjerte bløder... FORFÆRDELIGT....

Sådan en idiot skulle henrettes.....

føj føj føj føj......

Helt enig!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

BellaCiinea

morethanperfect skriver:

Jeg kan slet ikke holde til at hør sådan noget ... Slet slet ikke ..

Kan jeg godt forstå, det er GANSKE forfærdeligt!!!!!

Anmeld

20. januar 2011

twinny

Ciinea skriver:

Helt enig!!! 

Jamen.... Jeg har mundlam på en rigtig rigtig rigtig dårlig måde....

Hva FANDEN foregår derinde i hovedet på sådan en mand Som mit kæreste siger han er jo ikk et menneske. Han har ingen sjæl....

Undskyld mit sprog, men bliver så rasende, når jeg læser sådan nogle ting....

Anmeld

20. januar 2011

BellaCiinea

Baby-støv skriver:

Jamen.... Jeg har mundlam på en rigtig rigtig rigtig dårlig måde....

Hva FANDEN foregår derinde i hovedet på sådan en mand Som mit kæreste siger han er jo ikk et menneske. Han har ingen sjæl....

Undskyld mit sprog, men bliver så rasende, når jeg læser sådan nogle ting....

Er helt helt enig!!!!!!!

Han sgu dælme selv smage sin egen medicin! 

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

Ciinea skriver:

Det har jeg ikke hørt om................................

FØJ! 

Det er også nogle år siden der var focus på det...vel en 10-15 år.
Dengang rystede det nærmest hele landet i flere uger og var head lines på hver eneste avis.
Undskyldningen var, at man ikke altid kunne give den rette dosis til at slå fosteret ihjel, fordi det var for stort og/eller var til fare for moderen, så somme tider var der liv i dem, når de kom ud, og så måtte man jo tage livet af dem på anden vis, og det gjorde man så ved at klemme håndkæder rundt om den lille brystkasse, så de ikke kunne ånde.

Hvordan det er i dag ved jeg ikke, men jeg håber da at videnskaben er kommet et skridt videre og gør det ordentligt inden barnet kommer ud.

Anmeld

20. januar 2011

twinny

Ciinea skriver:

Er helt helt enig!!!!!!!

Han sgu dælme selv smage sin egen medicin! 

Ja det skulle han fandme....  nu går jeg sur i seng....  Og så vil jeg gøre onde onde ting ved ham desværre kun i mine drømme..... Muhaha.....

Anmeld

20. januar 2011

BellaCiinea

SussieThyssen skriver:

Det er også nogle år siden der var focus på det...vel en 10-15 år.
Dengang rystede det nærmest hele landet i flere uger og var head lines på hver eneste avis.
Undskyldningen var, at man ikke altid kunne give den rette dosis til at slå fosteret ihjel, fordi det var for stort og/eller var til fare for moderen, så somme tider var der liv i dem, når de kom ud, og så måtte man jo tage livet af dem på anden vis, og det gjorde man så ved at klemme håndkæder rundt om den lille brystkasse, så de ikke kunne ånde.

Hvordan det er i dag ved jeg ikke, men jeg håber da at videnskaben er kommet et skridt videre og gør det ordentligt inden barnet kommer ud.

Puha skrækkeligt! 

Anmeld

20. januar 2011

BellaCiinea

Baby-støv skriver:

Ja det skulle han fandme....  nu går jeg sur i seng....  Og så vil jeg gøre onde onde ting ved ham desværre kun i mine drømme..... Muhaha.....

Ja få din vrede ud i dine drømme, og vågn glad imorgen!

Godnat til dig =)

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

Tjaaa...jeg ved ikke...det løser jo ikke problemet, at der på verdensbasis findes millioner af ulykkelige kvinder som er tvunget til at foretage den slags ting, fordi deres kultur måske vil stene dem eller dømme dem på en eller anden måde, hvis de er gravide.
Der vil altid være mennesker, der i etikkens tjeneste hjælper andre med at udføre de ubehagelige ting, som vi andre ikke vil "se".

Og spørgsmålet er så, om sådan en læge egentlig er så skyldig, som man gør ham til.
Vi kender jo intet til ham, kun anklagen, men hans bevæggrunde kender vi ikke.
At man så selv ville sige: Jamen jeg ville ALDRIG foretage den slags ting!!!
Så er spørgsmålet jo, om man alligevel ikke ville, hvis man vidste, at man stod med et ulykkeligt menneske, som ville miste ALT hvis det ikke blev gjort.
Derfor skal man passe meget på med at dømme andre for hvad de har gjort.

Naturligvis er der psykopater imellem, som er fløjtende ligeglade og kun gør den slags ting for at tjene penge, men igen...man ved det ikke.
Og så skal man også tænke på, at jævnfør hvad man på danske hospitaler har praktiseret og måske stadig gør, så er der vist lige så mange herhjemme som skulle dømmes til døden.

Anmeld

20. januar 2011

BellaCiinea

SussieThyssen skriver:

Tjaaa...jeg ved ikke...det løser jo ikke problemet, at der på verdensbasis findes millioner af ulykkelige kvinder som er tvunget til at foretage den slags ting, fordi deres kultur måske vil stene dem eller dømme dem på en eller anden måde, hvis de er gravide.
Der vil altid være mennesker, der i etikkens tjeneste hjælper andre med at udføre de ubehagelige ting, som vi andre ikke vil "se".

Og spørgsmålet er så, om sådan en læge egentlig er så skyldig, som man gør ham til.
Vi kender jo intet til ham, kun anklagen, men hans bevæggrunde kender vi ikke.
At man så selv ville sige: Jamen jeg ville ALDRIG foretage den slags ting!!!
Så er spørgsmålet jo, om man alligevel ikke ville, hvis man vidste, at man stod med et ulykkeligt menneske, som ville miste ALT hvis det ikke blev gjort.
Derfor skal man passe meget på med at dømme andre for hvad de har gjort.

Naturligvis er der psykopater imellem, som er fløjtende ligeglade og kun gør den slags ting for at tjene penge, men igen...man ved det ikke.
Og så skal man også tænke på, at jævnfør hvad man på danske hospitaler har praktiseret og måske stadig gør, så er der vist lige så mange herhjemme som skulle dømmes til døden.

Enig, men hold da op det hele vender sig da lige en gang i maven når man læser sådan noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.