Kan nogle forklare hvordan veer føles??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.182 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Lusi

Ja som overskriften lyder, kan nogle så dét? Jeg har nemlig lige haft nogle sekunders MEGET ondt i maven. Har aldrig haft SÅ ondt før og ikke lige dét sted i maven.. Smerten gik helt ned i skeden, altså ligesom at selve "hullet" gjorde ondt. kan det have været en ve? For skulle det da helst ik være, eftersom jeg kun er 23+0 idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

L.J.L

altså jeg synes den bedste måde at forklare veer, er at de føles som mens-smerter bare tusinde gange kraftigere! Men det er samme sted smerten sidder.

Anmeld

20. januar 2011

Kindfed

Nu kan jeg se, at du har en lille pige, og jo derfor må have været gravid før, men det der lyder da temmelig meget som en plukve?

Anmeld

20. januar 2011

morethanperfect

Lykke86 skriver:

Ja som overskriften lyder, kan nogle så dét? Jeg har nemlig lige haft nogle sekunders MEGET ondt i maven. Har aldrig haft SÅ ondt før og ikke lige dét sted i maven.. Smerten gik helt ned i skeden, altså ligesom at selve "hullet" gjorde ondt. kan det have været en ve? For skulle det da helst ik være, eftersom jeg kun er 23+0 idag..

Det er ikke en ve .. Det er fordi babyen ligger sig godt til rette ... Det der have jeg siden uge 22 ca .. Og det gør VILDT ondt !

Anmeld

20. januar 2011

Lusi

Kindfed skriver:

Nu kan jeg se, at du har en lille pige, og jo derfor må have været gravid før, men det der lyder da temmelig meget som en plukve?

Ja vi har en i forvejen, men fik kejsersnit 5 uger før termin og nåede hverken at få plukveer og jo heller ik veer Har dog haft plukveer denne her gang, men de har overhoved ik gjort ondt, min mave er bare blevet stenhård..

Anmeld

20. januar 2011

Lusi

linselouise skriver:

altså jeg synes den bedste måde at forklare veer, er at de føles som mens-smerter bare tusinde gange kraftigere! Men det er samme sted smerten sidder.

Puha tak så har det jo nok ik været

Anmeld

20. januar 2011

Lusi

morethanperfect skriver:

Det er ikke en ve .. Det er fordi babyen ligger sig godt til rette ... Det der have jeg siden uge 22 ca .. Og det gør VILDT ondt !

Har jeg godt nok aldrig hørt før og under min 1. Graviditet oplevede jeg det heller ik, men én gang Ska jo være den første.. Håber godt nok bare ik han gør det igen..!

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

det kan også sagten tænkes at der er noget som giver sig.. alt væv og ledbånd osv. strækker sig i løbet af graviditeten.har selv oplevet det samme.

Anmeld

20. januar 2011

morethanperfect

Lykke86 skriver:

Har jeg godt nok aldrig hørt før og under min 1. Graviditet oplevede jeg det heller ik, men én gang Ska jo være den første.. Håber godt nok bare ik han gør det igen..!

Altså jeg oplevede det indtil jeg fødte .. Nej det også kun nogen som mærker det .. Så var du bare heldig i din 1 graviditet

Anmeld

20. januar 2011

MinNoah

Du er ikke i tvivl hvis det er veer.. Det gør MEGA SKIDE PISSE Ondt...! Specielt henover lænden - og så hele vejen rundt omkring maven.

Forestil dig en kniv der bliver boret ind i dig - samtidig med de binder et reb stramt omkring maven/lænden MENS knivene sætter inde i dig...

SMERTEFULDT!

Knus fra en der overvejer kejsersnit næste gang :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.