DK skriver:
Hej
Stadig ikke skyggen af veer! Jeg har haft sådan lidt ondt i maven og lidt plukveer i aftens, men det er væk nu og jeg er igen frisk som en havørn... skønt
.
Hmm... jeg må satse på at jeg lander i den ellers snævre 12-24 timers-kategori, selv om jeg godt kan se det ikke er den der har den største tilslutning! Men de "indenfor 12 timer" er jo ligesom long gone!
Surt!!!
Æj altså - der må da snart ske noget...stædige dumme Bimmer!
Neej, selvfølgelig er han garanteret den lækreste lille dreng i hele verden, men han har sikkert opdaget, at kulden er vendt tilbage, så Lalandia er meget bedre!
Er det meningen, du skal have løsnet hinder igen? Grunden, til at jeg spørger, er fordi min jdm./veninde vil løsne hinder på mig, når jeg er 40+2 (hvis hun kan komme til), fordi jeg jo plejer at gå lang tid over. Hindeløsning skulle nedsætte risiko for igangsættelse, som jo er et større indgreb end hindeløsning.
De havde faktisk netop diskuteret hindeløsning på arbejde, hvor hun så siger, at en kollega mener, at man skal gøre det flere dage i træk - altså det lød nærmest som om man skulle blive ved, indtil det virkede...men det ville hun undersøge lidt nærmere inden hun gør det på mig! Ja, man bliver sgu lidt forvirret, når selv jordemødre har forskellige meninger.
Håber der snart sker noget!

Anmeld