Hindeløsning - Hvem har prøvet det med succes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Lady Marion <3

Jeg er bare overrrasket over så mange der får lavet hindeløsning ,,, Ikke engang i uge 41 ville de gøre det på mig i Hillerød og har gået til næsten uge 42 med begge drenge .. De syntes ikke man skal pille ved naturen så længe man ikke er 14 dage over tid ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Pia.

Jeg har med mine tre børn prøvet det to gange - den ene gang fødte jeg inden for et døgn og den anden gang gik det 5 dage... (men det var også en drille fødsel)

Anmeld

21. januar 2011

DK

Muffi<3 skriver:

Jeg er bare overrrasket over så mange der får lavet hindeløsning ,,, Ikke engang i uge 41 ville de gøre det på mig i Hillerød og har gået til næsten uge 42 med begge drenge .. De syntes ikke man skal pille ved naturen så længe man ikke er 14 dage over tid ..

Hej

Grunden til at hun ville på mig var at jeg skal føde hjemme (7-9-13). Og hvis man ikke er gået igang af sig selv inden 41+3 i Horsens så bliver man sat igang, og må altså ikke føde hjemme! Så derfor blev jeg lige "kick startet" for måske at få lidt veer igang. Derudover var der kun 1 cm. livmodermund tilbage og jeg var 2-3 cm åben, så det var "nemt" for hende at komme til og der var ikke alt for meget "tvang". Hmm.. måske derfor det endnu ikke har virket!

Heldigvis er der da begyndt at komme plukveer igen!

Anmeld

21. januar 2011

Lady Marion <3

DK skriver:

Hej

Grunden til at hun ville på mig var at jeg skal føde hjemme (7-9-13). Og hvis man ikke er gået igang af sig selv inden 41+3 i Horsens så bliver man sat igang, og må altså ikke føde hjemme! Så derfor blev jeg lige "kick startet" for måske at få lidt veer igang. Derudover var der kun 1 cm. livmodermund tilbage og jeg var 2-3 cm åben, så det var "nemt" for hende at komme til og der var ikke alt for meget "tvang". Hmm.. måske derfor det endnu ikke har virket!

jasåå

Så må han til at tage sig sammen   håber han titter ud i weekenden ..

Anmeld

21. januar 2011

piadas

DK skriver:

Hej

Stadig ikke skyggen af veer! Jeg har haft sådan lidt ondt i maven og lidt plukveer i aftens, men det er væk nu og jeg er igen frisk som en havørn... skønt.

Hmm... jeg må satse på at jeg lander i den ellers snævre 12-24 timers-kategori, selv om jeg godt kan se det ikke er den der har den største tilslutning! Men de "indenfor 12 timer" er jo ligesom long gone!

Surt!!!

Æj altså - der må da snart ske noget...stædige dumme Bimmer! Neej, selvfølgelig er han garanteret den lækreste lille dreng i hele verden, men han har sikkert opdaget, at kulden er vendt tilbage, så Lalandia er meget bedre!

Er det meningen, du skal have løsnet hinder igen? Grunden, til at jeg spørger, er fordi min jdm./veninde vil løsne hinder på mig, når jeg er 40+2 (hvis hun kan komme til), fordi jeg jo plejer at gå lang tid over. Hindeløsning skulle nedsætte risiko for igangsættelse, som jo er et større indgreb end hindeløsning.

De havde faktisk netop diskuteret hindeløsning på arbejde, hvor hun så siger, at en kollega mener, at man skal gøre det flere dage i træk - altså det lød nærmest som om man skulle blive ved, indtil det virkede...men det ville hun undersøge lidt nærmere inden hun gør det på mig! Ja, man bliver sgu lidt forvirret, når selv jordemødre har forskellige meninger.

Håber der snart sker noget!

Anmeld

21. januar 2011

Bavianis

DK skriver:

Hej

Jamen jeg kan da se på din mave at det er et søndagsbarn der ligger derinde  Kan man være andet end søndagsbarn når man hedder Bimmer???

Anmeld

21. januar 2011

Diana...

Pia. skriver:

Kan du så se at få skiftet dit profil billede ud med det skønne billede hvor storebror sidder med lille Nadia...

Knus Pia.

Jaaa gør det senere he he det har jeg da glemt 

Anmeld

21. januar 2011

Diana...

DK skriver:

Hej

Præcis det samme med mig første gang. denne gang pga tvivl om vandet var gået og fordi jeg var godt åbent. 

Anmeld

21. januar 2011

Diana...

Muffi<3 skriver:

Nu er naturen heldigvis skruet sådan sammen at hvis kroppen ikke er klar kan de pille nok så meget ved de hinder og der vil ikke ske en dyt. Og så vidt jeg ved må man vidst ikke gå mere end 10 dage over mere så skal der gøres noget. sådan er det på silkeborg og i sønderjylland 

Anmeld

21. januar 2011

<3

DK skriver:

Hej

Stadig ikke skyggen af veer! Jeg har haft sådan lidt ondt i maven og lidt plukveer i aftens, men det er væk nu og jeg er igen frisk som en havørn... skønt.

Hmm... jeg må satse på at jeg lander i den ellers snævre 12-24 timers-kategori, selv om jeg godt kan se det ikke er den der har den største tilslutning! Men de "indenfor 12 timer" er jo ligesom long gone!

Surt!!!

Ja jeg synes at det er døduretfærdigt og at du BURDE have født for længe siden!! Og det ikke kan være rigtigt at din jm ikke kan finde ud af at løsne hinderne ordentligt

Hep hep Bimmer - kom så uuuuuudddd!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.