Hindeløsning - Hvem har prøvet det med succes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Virkede jeres hindeløsning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

46.245 visninger
31 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

DK

Hej de Damer!

Så var jeg til JDM og få lavet hindeløsning TO gange i dag, . Første gang kunne hun ikke nå hovedet, men så drejede han sig og hun prøvede igen, så anden gang kunne hun mærke hovedet og havde blod med ud på handsken!

Mit spørgsmål går nu på; jer der har prøvet at få lavet en hindeløsning, gik I i fødsel af det, og hvor lang tid tog det før veerne gik igang?

Jeg prøver lige at lave en afstemning, men hvis jeg ikke får alle muligheder med, vil i så ikke skrive et lille svar! Det er OK bare med et helt kort svar!

Knus Ditte, desperado efter hindeløsnings-nyt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Magsen

hmm, ingen af delene..

Jeg fik hindeløsning havde plukveer hele dagen ( troede virkelig der ville ske mere ved det ) men nej, indtil jeg pludselig vågner ved 6 tiden om morgenen pga. der pludselig blev varmt i trusserne - slimproppen .. samme aften gik vandet og kl. 13.08 dagen efter lå datteren på mit bryst !!! <3

Anmeld

20. januar 2011

Valle81

Fik foretaget hindeløsning torsdag eftermiddag, blod på handske og livmoderhals næsten helt væk. FRedag ved 16 tiden fik jeg lige på kraftige veer med 6 min imellem og ti timer senere var han ude

Anmeld

20. januar 2011

DK

Valle81 skriver:

Fik foretaget hindeløsning torsdag eftermiddag, blod på handske og livmoderhals næsten helt væk. FRedag ved 16 tiden fik jeg lige på kraftige veer med 6 min imellem og ti timer senere var han ude

Det er jo liiiige sådan en historie der glider som honning ned gennem øregangen!  Jeg havde også knap en cm. livmoderhals tilbage!

TAAAK

Anmeld

20. januar 2011

saxa

Fik hindeløsning en onsdag - var 1½cm åben på det tidspunkt, fik vildt mange plukveer som kom og gik en hel uge efter.. Og fødte så torsdagen efter.. (4 dage over tid) Så tvivler på det var det der virkede.. Men hvem ved??

Sys iøvrigt det er vildt det allerede er nu du skal have Synes du lige du har præsenteret os fir Bimmeren..

Men hepper alt jeg kan og sender en masse ***VE-STØV***

Anmeld

20. januar 2011

Valle81

DK skriver:

Det er jo liiiige sådan en historie der glider som honning ned gennem øregangen!  Jeg havde også knap en cm. livmoderhals tilbage!

TAAAK

Ja - håber det samme sker for dig:0)

Men skal lige siges at jeg altså også var ti dage over tid da jeg fik det gjort:0)

Knus

Anmeld

20. januar 2011

businesstigger

Fik veer efter 1/2 time eller der omkring. De kom med ca. 5 min mellemrum.  Efter et par timer fik jeg 2. hindeløsning og 3 timer efter havde jeg født. Så det må siges at være ganske succesfuldt.

Anmeld

20. januar 2011

Lone Jakobsen

mit var lidt anderledes, for jeg fik løsnet hinder fordi mine veer ikke var helt stærke nok.

det satte til gengæld virkelig fut i sagerne, og han blev født få timer efter

Anmeld

20. januar 2011

jannebjerre

DK skriver:

Hej de Damer!

Så var jeg til JDM og få lavet hindeløsning TO gange i dag, . Første gang kunne hun ikke nå hovedet, men så drejede han sig og hun prøvede igen, så anden gang kunne hun mærke hovedet og havde blod med ud på handsken!

Mit spørgsmål går nu på; jer der har prøvet at få lavet en hindeløsning, gik I i fødsel af det, og hvor lang tid tog det før veerne gik igang?

Jeg prøver lige at lave en afstemning, men hvis jeg ikke får alle muligheder med, vil i så ikke skrive et lille svar! Det er OK bare med et helt kort svar!

Knus Ditte, desperado efter hindeløsnings-nyt!

Mine veer kom ca 6 timer efter, men varede så også i 68timer inden han kom ud puuuuhhh

fingre for der snart sker noget - forstår Bimmeren dog ikke at hans lejekontrakt er udløbet??

Anmeld

20. januar 2011

Diana...

Med Lucas fik jeg den løsnet kl 10 og Lucas var ude kl 18.24. 

Denne gang gik der 4 dage. 

MEN du føder selvfølgelig inden 24 timer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.