Hindeløsning - Hvem har prøvet det med succes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

sarahb

Fik løsnet hinder 3dage før min termin hvor der var blod og hun kunne mærke hoved og jeg var 2 cm åben.. Fødte 8 dage over termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

DK

Jeg opper lige engang! Der MÅ være mere end 8 derude der har fået lavet en hindeløsning!?

Kooom nu! Stem søde damer!

Anmeld

20. januar 2011

oo

det virkede sindssygt godt her! jeg fik veer en halv time efter og fødte 14 timer senere

Anmeld

20. januar 2011

JustAnotherName

Jeg har stemt blankt....

Nåede ikk at få hindeløsning, da jeg fødte ca. 6 timer før min aftale med JM.

Anmeld

20. januar 2011

Low

Jeg fik hindeløsning da jeg var 10 dage over men jeg fødte først 16 dage over efter 3 dages igangsættelse men det er mit første barn så det kan have noget med det af gøre . Jeg blødte også lidt og slimede en masse 

Anmeld

20. januar 2011

quity

Hej de Damer!

Så var jeg til JDM og få lavet hindeløsning TO gange i dag, . Første gang kunne hun ikke nå hovedet, men så drejede han sig og hun prøvede igen, så anden gang kunne hun mærke hovedet og havde blod med ud på handsken!

Mit spørgsmål går nu på; jer der har prøvet at få lavet en hindeløsning, gik I i fødsel af det, og hvor lang tid tog det før veerne gik igang?

Jeg prøver lige at lave en afstemning, men hvis jeg ikke får alle muligheder med, vil i så ikke skrive et lille svar! Det er OK bare med et helt kort svar!

Knus Ditte, desperado efter hindeløsnings-nyt!

Da jeg ventede min datter (der nu er 13 måneder) fik jeg løsnet hinder. Ca ½ time efter kunne jeg mærke at plukkeveerne ændrede sig til veer, da de tog til i styrke og nev mere.

Jeg fik løsnet hinder ca kl 14 den 8/12-09 og tøsen blev født kl 06.15 den 9/12-09.

Så ved mig var det en succes.

Så held og lykke med det og husk at hold os opdateret

Anmeld

20. januar 2011

K&S

jannebjerre skriver:

Mine veer kom ca 6 timer efter, men varede så også i 68timer inden han kom ud puuuuhhh

fingre for der snart sker noget - forstår Bimmeren dog ikke at hans lejekontrakt er udløbet??

68 timer.....!!!!!! WOW, respekt for dig...!

Anmeld

21. januar 2011

DK

Hej

Stadig ikke skyggen af veer! Jeg har haft sådan lidt ondt i maven og lidt plukveer i aftens, men det er væk nu og jeg er igen frisk som en havørn... skønt.

Hmm... jeg må satse på at jeg lander i den ellers snævre 12-24 timers-kategori, selv om jeg godt kan se det ikke er den der har den største tilslutning! Men de "indenfor 12 timer" er jo ligesom long gone!

Surt!!!

Anmeld

21. januar 2011

lollandpigen

Ja men JM lavede hindeløsning på mig kl 16, og Jonas var født kl 21.... Inden hindeløsning havde jeg små veer men ikke åbnet mig overhovedet. Så det var en fin ide med mig, veerne  kom 45 min efter....

Anmeld

21. januar 2011

Pia.

Diana... skriver:

Med Lucas fik jeg den løsnet kl 10 og Lucas var ude kl 18.24. 

Denne gang gik der 4 dage. 

MEN du føder selvfølgelig inden 24 timer 

Kan du så se at få skiftet dit profil billede ud med det skønne billede hvor storebror sidder med lille Nadia...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.